ActivityDetail

Branding: Com fer la teva marca personal i professional - Aula virtual

En aquest taller, basat en la metodologia pedagògica del estudio de casos aplicats a taller en aula, aprendrem a nostre marca i aprendrem com treballar la personalitat de marca mitjançant las característiques de la personalitat i els valors que ens representen i com transmetre'ls mitjançant la comunicació per tal d'assolir la identificació del nostre públic objectiu amb la nostre marca.

Virtual classroom

Wednesday 15 May · 10:00h - 13:00h

Language: Spanish

Specific goals | Temary

IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.

Objectius generals de l'activitat:
- Conèixer el naming i diverses tècniques per crear i avaluar el nom de marca de una empresa o projecte.
- Dotar d'eines a les emprenedores i empreses per introduir el branding com a part fonamental del màrqueting estratègic dels seus projectes.
- Contribuir a la gestió i enfortiment de les empreses per garantir la seva viabilitat i resiliència front a un mercat en constant canvi.
- Millorar la capacitat comunicativa de les persones emprenedores, empreses i entitats.

Objectius específics de l'activitat:
- Conèixer la utilitat de dedicar temps a trobar el millor nom de marca.
- Conèixer casos d'èxit i de fracàs a nivell internacional en la elecció de nom per entendre quins aspectes hauríem de tenir en compte per escollir el nom de marca.
- Identificar les eines per fer una estratègia de branding d'acord al context actual.
- Conèixer la el concepte d'humanització de les marques des de el màrqueting 4.0 i com funciona..
- Aprendre els conceptes bàsics per planificar la comunicació amb coherència amb la personalitat de marca que haguem escollit.
- Tècniques de comunicació aplicada a la comunicació de la personalitat i valors de la marca.

Temari
- Presentació de les iniciatives i identificació de les expectatives del taller.
- Què es el naming? En què consisteix el procés de crear i escollir un nom amb probabilitats d'èxit.
- Aprendre què es el branding i com planificar la construcció d'una marca personal o comercial.
- Punt de partida del branding en el context actual del màrqueting 4.0-.
- La Importància de dotar a la marca de personalitat. Humanització de les marques com a eina per aconseguir brand awareness o reconeixement.
- Els valors i els trets de personalitat aplicats a la comunicació corporativa. Tècniques.
- Casos d'èxit de marca personal.
- Identificació de mesures de millora en las accions de naming i branding de les iniciatives presents.

Other available dates for this activity

Edition 1

Virtual classroom

Monday 10 June · 15:00h -  18:00h

Language: Catalan


Edition 2

Attended session

Thursday 27 June · 14:30h -  17:30h

Centre per a la iniciativa emprenedora Glòries, Carrer Llacuna, 156 - 162, (Sant Martí) BARCELONA

Language: Catalan


General information

A les activitats de l'Aula Virtual es comptarà l'assistència de totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard no se'ls generarà el certificat corresponent.

Si t'has apuntat a una activitat presencial i vols un espai de treball abans i/o després, pots fer ús de La InnoBAdora. Reserva l'espai de treball aquí, seleccionant 'Taula per Altres'.

Per a més informació o si tens alguna necessitat especial i requereixes de suport per seguir l'activitat escriu-nos a innovaciosocioeconomica@barcelonactiva.cat

En cas que no puguis assistir a l'activitat, és necessari que et donis de baixa amb 12 hores d'antelació entrant a l'apartat ACTIVITATS del teu Espai Personal, al qual pots accedir fent clic aquí . D'aquesta manera una altra persona podria aprofitar la teva plaça.

Barcelona Activa ofereix tallers i activitats formatives en Economia Social i Solidària adreçats a persones i col·lectius que volen emprendre noves iniciatives socioeconòmiques. Consulta l'oferta de cursos i tallers actuals aquí!

Session types: Single session

Duration: 03:00 hours

Price: This activity is free

Program: MARKETING & SALES (NW)

Course ratings

Average
8.5

Lesson taught by

Average rating
8.75