ActivityDetail

Màrqueting i segmentació de clients per a projectes ESS - Aula virtual

Un taller per aconseguir que les teves accions de màrqueting siguin més efectives en el sector ESS, aprenent a identificar les persones a qui adreçar-les.

Attended session

Wednesday 19 June · 10:00h - 12:00h

Ca n'Andalet/InnoBA, Passatge Andalet, 11, (Horta-Guinardó) BARCELONA

Language: Catalan

Specific goals | Temary

IMPORTANT: This activity will be held in Catalan or Spanish only. 

IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.


Objectius generals de l'activitat:

-Aprendre a identificar les persones o grups de destinatàries dels nostres productes o serveis del mercat social / ESS

-Conèixer com connectar-hi i quines accions són les més adequades per aquest sector.

Objectius específics de l'activitat:

-Aprendre a fer el nostre mapa de públics
-Saber conèixer i interactuar amb els nostres públics
-Aprendre a connectar amb les persones clientes
-Saber quines accions de comunicació i màrqueting són les més efectives en el sector ESS


Temari complet:
Bloc 1 Identifiquem la nostra audiència: el mapa
-Públics externs
-Públics interns
-Prioritzem els públics
-Públics ESS, són diferents?

Bloc 2 Com són els nostres públics
-On els trobem?
-Com interactuem amb ells?
-Quina relació hi tenim?

Bloc 3 Les accions més efectives
-El nostre client ideal o buyer persona
-La comunicació de nínxol
-Connectem!


Aquesta activitat forma part de l'itinerari: Capacitació en màrqueting, comercial i vendes.

  • SESSIONS TRONCALS:
  • Màrqueting i segmentació de clients per a projectes d'ESS
  • Quant venem i amb quin marge? El pla de vendes del nostre projecte d'ESS
  • L'estudi de mercat i les tècniques comercial i de venda des d'una vessant ética

A més, us recomanem les següents formacions per consolidar altres aspectes més concrets:

  • Empreses d'ESS i mitjans de comunicació
  • Eines digitals de gestió interna per a les organitzacions de l'ESS (properament)
  • Aprèn què és i guanya autonomia en SEO (posicionament orgànic a google o d'altres cercadors)
  • Taller pràctic de Ecommerce: com començar a vendre avui.
Other available dates for this activity

Information not available

General information

A les activitats de l'Aula Virtual es comptarà l¿assistència de totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard no se'ls generarà el certificat corresponent.
Si t'has apuntat a una activitat presencial i vols un espai de treball abans i/o després, pots fer ús de La InnoBAdora. Reserva l'espai de treball aquí , seleccionant 'Taula per Altres'.


Per a més informació o si tens alguna necessitat especial i requereixes de suport per seguir l¿activitat escriu-nos a innovaciosocioeconomica@barcelonactiva.cat


En cas que no puguis assistir a l'activitat, és necessari que et donis de baixa amb 12 hores d¿antelació entrant a l'apartat ACTIVITATS del teu Espai Personal, al qual pots accedir fent clic aquí . D'aquesta manera una altra persona podria aprofitar la teva plaça.
Barcelona Activa ofereix tallers i activitats formatives en Economia Social i Solidària adreçats a persones i col·lectius que volen emprendre noves iniciatives socioeconòmiques. Consulta l'oferta de cursos i tallers actuals aquí!

Session types: Single session

Duration: 02:00 hours

Price: This activity is free

Program: MARKETING & SALES (NW)

Course ratings

Average
9.5

Lesson taught by

Average rating
9.0