Detall activitat
Màrqueting digital per a negocis a peu de carrer (Comerços) - Aula virtual
Coneixerem els aspectes que conformen el màrqueting online d'una manera bàsica i orientarem a les alumnes per tal que puguin entendre quines branques del màrqueting digital els interessa desenvolupar. Introduirem conceptes com el del ROI (retorn de la inversió de les campanyes), o conceptes com la del valor de la vida esperada del client entrant en detall de les estratègies i plataformes de màrqueting més bàsiques.
Virtual classroom
Thursday 6 June · 10:00h - 13:00h
Language: Catalan
IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
Objectius generals de l'activitat:
Conèixer la utilitat del màrqueting i els elements bàsics del màrqueting online.
Dotar d'eines a les emprenedores i empreses per introduir el màrqueting online als seus projectes.
Contribuir a la gestió i enfortiment de les empreses per garantir la seva viabilitat i resiliència front a un mercat en constant canvi.
Millorar la capacitat comunicativa de les persones emprenedores, empreses i entitats.
Objectius específics de l'activitat:
Conèixer la utilitat del màrqueting i els elements bàsics del màrqueting online aplicats als projectes o iniciatives pròpies.
Capacitar per identificar i analitzar les febleses i oportunitats de comercialització online de l'empresa o projecte.
Aprendre a detectar oportunitats de comercialització online fàcilment aplicables.
Introduir el concepte de omnicanalitat i la importància de integrar la comercialització online i offline.
Estudiarem casos combinant conceptes com el webrooming i showrooming per il·lustrar la relació entre la venda en botigues físiques i virtuals.
Temari
Presentació de les iniciatives i identificació de les expectatives del taller.
Identificació de les principals tendències de màrqueting digital aplicables a petites empreses.
Revisió d'estratègies i plataformes de màrqueting digital bàsiques
Avaluació del Retorn de la Inversió de les campanyes (ROI) i vida esperada del client com elements clau per decidir quina estratègia de màrqueting digital és la més adient al projecte.
Activitat d'autodiagnosi de cada iniciativa i projecte
Identificació de mesures de millora per la comercialització estratègica de les iniciatives presents
Information not available
Si no formes part de la comunitat Netactiva, cal que t'enregistris a una sessió informativa fent clic aquí.
En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a "assistides" a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard, es comptabilitzaran com a "no assistides" i no se'ls generarà el certificat corresponent.
Session types: Single session
Duration: 03:00 hours
Price: This activity is free
Program: MARKETING & SALES (NW)
Lesson taught by
Information not available