ActivityDetail

SEMINARI: Com crear una estratègia de comunicació digital perquè la teva campanya de crowdfunding tingui èxit!

Seminari d'Estratègia Digital amb 8 hores de formació, distribuïdes en 2 sessions de 4 hores cadascuna. Els Seminaris d'Estratègia es dirigeixen a dones emprenedores, empresàries, professionals i/o directives. L'objectiu principal dels Seminaris d'Estratègia Digital és donar a conèixer a les dones el funcionament bàsic i les possibilitats que les xarxes poden oferir a les seves empreses i al seu desenvolupament professional.

Sessió presencial

dimarts 11 de juny · 16:00h - 20:00h

Sessió presencial

dijous 13 de juny · 16:00h - 20:00h

Centre per a la iniciativa emprenedora Glòries, Carrer Llacuna, 156 - 162, (Sant Martí) BARCELONA

Idioma d'impartició: Català

Objectius específics | Temari

OBJECTIUS

- Aprendre a finançar el teu projecte, producte o somni a través d'una campanya de finançament col·lectiu.
- Conèixer els fonaments del crowdfunding, com posar-lo en marxa i desenvolupar una estratègia guanyadora.
- Detectar les oportunitats per fer una campanya de micromecenatge, aprendre a orientar els objectius, l'estratègia, la planificació, els costos, els materials de difusió, les recompenses i a analitzar-ne els resultats.


CONTINGUTS

- El micromecenatge o crowdfunding, una manera alternativa i col·lectiva de finançar el teu projecte empresarial.
- Tipus de campanyes de micromecenatge.
- Com dissenyar una campanya d'èxit? Descobrim-ne algunes per inspirar-nos!
- Orientar l'enfocament i la segmentació.
- Quins són els costos d'una campanya?
- Pensem en la finalitat de la recaptació.
- Com dissenyem les recompenses?
- Com elaborem un vídeo de campanya?
- Com busquem i creem la comunitat?
- Plataformes i eines.
- El paper de les xarxes socials per difondre la campanya de crowdfunding.

Altres dates disponibles per aquesta activitat

Informació no disponible

Informació general

Disponibilitat

Es requereix disponibilitat per assistir a totes les sessions de formació.

Si després d'haver realitzat la inscripció no poguéssiu assistir a l'activitat caldrà que us doneu de baixa per tal que una altra persona pugui aprofitar la vostra plaça. En aquest cas, hauríeu de donar-vos de baixa entrant al vostre Espai Personal dins de l'apartat Activitats > Properes activitats, buscant l'activitat al llistat i fent clic al botó X ("Donar-me de baixa") que trobaríeu a la dreta del títol. La baixa es pot fer com a molt tard 12 hores abans de l'inici de l'activitat.



Format de l'activitat

En cada edició s'informarà si la formació s'oferirà en format presencial o es farà en format virtual (es veurà junt amb les dates de cada edició).

Quan la formació es faci de manera presencial, no hi haurà manera de seguir-la de forma virtual.
A les sessions presencials no es permetrà l'entrada a l'aula passats 15 minuts des de l'inici de la sessió.

Quan la formació es faci de manera virtual, no es podrà accedir a les gravacions d'aquestes sessions a posteriori, perquè no gravem les sessions.



Informació addicional per a les edicions virtuals

Si l'edició es fes en format virtual, l'enllaç per connectar a l'aula virtual serà enviat automàticament dins del correu de confirmació d'inscripció a l'activitat. Aquest enllaç també estarà disponible l'Espai Personal, dins de l'apartat Activitats > Properes activitats. A partir del moment en que comenci aquest seminari, l'enllaç quedarà allotjat a l'apartat Activitats > Activitats en curs.

Es farà servir aquest mateix enllaç d'accés a l'aula virtual per a tots els dies que duri la formació.

Si voleu, podeu consultar amb antelació el manual per connectar correctament a l'Aula Virtual en aquest enllaç (aneu directament a l'apartat Recepció de l'enllaç per connectar a l'Aula Virtual).



Per a qualsevol dubte o pregunta, ens podeu escriure a lidera@barcelonactiva.cat

Tipus de sessió: Multisessió

Durada: 08:00 hores

Preu: Aquesta activitat és gratuïta

Programa: LIDERA TALLERS DIGITALS

Formació impartida per

Puntuació mitjana

Informació no disponible

-