ActivityDetail

Màrqueting digital per a negocis a peu de carrer (Comerços) - Aula virtual

Coneixerem els aspectes que conformen el màrqueting online d'una manera bàsica i orientarem a les alumnes per tal que puguin entendre quines branques del màrqueting digital els interessa desenvolupar. Introduirem conceptes com el del ROI (retorn de la inversió de les campanyes), o conceptes com la del valor de la vida esperada del client entrant en detall de les estratègies i plataformes de màrqueting més bàsiques.

Virtual classroom

Thursday 6 June · 10:00h - 13:00h

Language: Catalan

Specific goals | Temary

IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.

Objectius generals de l'activitat:
Conèixer la utilitat del màrqueting i els elements bàsics del màrqueting online.
Dotar d'eines a les emprenedores i empreses per introduir el màrqueting online als seus projectes.
Contribuir a la gestió i enfortiment de les empreses per garantir la seva viabilitat i resiliència front a un mercat en constant canvi.
Millorar la capacitat comunicativa de les persones emprenedores, empreses i entitats.

Objectius específics de l'activitat:
Conèixer la utilitat del màrqueting i els elements bàsics del màrqueting online aplicats als projectes o iniciatives pròpies.
Capacitar per identificar i analitzar les febleses i oportunitats de comercialització online de l'empresa o projecte.
Aprendre a detectar oportunitats de comercialització online fàcilment aplicables.
Introduir el concepte de omnicanalitat i la importància de integrar la comercialització online i offline.
Estudiarem casos combinant conceptes com el webrooming i showrooming per il·lustrar la relació entre la venda en botigues físiques i virtuals.

Temari
Presentació de les iniciatives i identificació de les expectatives del taller.
Identificació de les principals tendències de màrqueting digital aplicables a petites empreses.
Revisió d'estratègies i plataformes de màrqueting digital bàsiques
Avaluació del Retorn de la Inversió de les campanyes (ROI) i vida esperada del client com elements clau per decidir quina estratègia de màrqueting digital és la més adient al projecte.
Activitat d'autodiagnosi de cada iniciativa i projecte
Identificació de mesures de millora per la comercialització estratègica de les iniciatives presents

Other available dates for this activity

Information not available

General information

Si no formes part de la comunitat Netactiva, cal que t'enregistris a una sessió informativa fent clic aquí.
En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a "assistides" a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard, es comptabilitzaran com a "no assistides" i no se'ls generarà el certificat corresponent.

Session types: Single session

Duration: 03:00 hours

Price: This activity is free

Program: MARKETING & SALES (NW)

Lesson taught by

Average rating

Information not available

-