Viabilitat econòmica per principiants: construir el compte de resultats d'un projecte d'ESS (NOVA!)
Viabilitat econòmica per principiants: construir el compte de resultats d'un projecte d'ESS (NOVA!)
Aquesta activitat està especialment enfocada a aquelles persones emprenedores amb projectes individuals o col·lectius d'ESS en fase inicial, que volen abordar el repte d'elaborar el pla econòmic-financer del seu projecte emprenedor d'ESS i no disposen de coneixements tècnics previs.
Aula virtual
dimecres 19 de març · 10:00h - 12:00h
Idioma d'impartició: Català
- Què és la viabilitat econòmica i per què és essencial?
- Introducció al compte de resultats: components principals: ingressos, despeses i resultat.
- Relació amb la sostenibilitat del projecte.
- Construcció del compte de resultats:
- Com identificar i categoritzar despeses i ingressos.
- Elaboració pas a pas d'un compte de resultats bàsic.
- Interpretació inicial dels resultats: què ens diu el compte de resultats? Claus per entendre l'estat financer del projecte.
Edició 1
Sessió presencial
dimarts 20 de maig · 10:00h - 13:00h
Bloc4BCN, Carrer Constitució, 19, BARCELONA
Idioma d'impartició: Català
Edició 2
Sessió presencial
dijous 26 de juny · 15:00h - 18:00h
Bloc4BCN, Carrer Constitució, 19, BARCELONA
Idioma d'impartició: Català
Aquesta activitat es realitza en dos tipus de format: sessió presencial o sessió virtual. Consulta el tipus de cada sessió i els detalls al calendari del web.
L'activitat es realitzarà en l'idioma indicat per a cada sessió.
Recordeu que podeu gestionar la vostra inscripció (donar-se de baixa, obtenir un certificat de participació...) des de l'apartat d'Activitats de l'Espai personal.
Per a més informació o si tens alguna necessitat especial i requereixes suport per seguir l'activitat escriu-nos a innovaciosocioeconomica@barcelonactiva.cat
En cas que no puguis assistir a l'activitat, és necessari que et donis de baixa amb 12 hores d'antelació entrant a l'apartat ACTIVITATS del teu Espai Personal.
Barcelona Activa ofereix tallers i activitats formatives en Economia Social i Solidària adreçats a persones i col·lectius que volen emprendre noves iniciatives socioeconòmiques. Consulta l'oferta de cursos i tallers actuals aquí!
Aula virtual
dimecres 19 de març · 10:00h - 12:00h
Idioma d'impartició: Català
Tipus de sessió: Monosessió
Durada: 02:00 hores
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Programa: ALTRES ECONOMIES
Formació impartida per

Formador/a
Informació no disponible