ActivityDetail

Branding: Com fer la teva marca personal i professional - Aula virtual

En aquest taller, basat en la metodologia pedagògica del estudio de casos aplicats a taller en aula, aprendrem a nostre marca i aprendrem com treballar la personalitat de marca mitjançant las característiques de la personalitat i els valors que ens representen i com transmetre'ls mitjançant la comunicació per tal d'assolir la identificació del nostre públic objectiu amb la nostre marca.

Aula virtual

dijous 2 de maig · 10:00h - 13:00h

Idioma d'impartició: Català

Objectius específics | Temari

IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.

Objectius generals de l'activitat:
- Conèixer el naming i diverses tècniques per crear i avaluar el nom de marca de una empresa o projecte.
- Dotar d'eines a les emprenedores i empreses per introduir el branding com a part fonamental del màrqueting estratègic dels seus projectes.
- Contribuir a la gestió i enfortiment de les empreses per garantir la seva viabilitat i resiliència front a un mercat en constant canvi.
- Millorar la capacitat comunicativa de les persones emprenedores, empreses i entitats.

Objectius específics de l'activitat:
- Conèixer la utilitat de dedicar temps a trobar el millor nom de marca.
- Conèixer casos d'èxit i de fracàs a nivell internacional en la elecció de nom per entendre quins aspectes hauríem de tenir en compte per escollir el nom de marca.
- Identificar les eines per fer una estratègia de branding d'acord al context actual.
- Conèixer la el concepte d'humanització de les marques des de el màrqueting 4.0 i com funciona..
- Aprendre els conceptes bàsics per planificar la comunicació amb coherència amb la personalitat de marca que haguem escollit.
- Tècniques de comunicació aplicada a la comunicació de la personalitat i valors de la marca.

Temari
- Presentació de les iniciatives i identificació de les expectatives del taller.
- Què es el naming? En què consisteix el procés de crear i escollir un nom amb probabilitats d'èxit.
- Aprendre què es el branding i com planificar la construcció d'una marca personal o comercial.
- Punt de partida del branding en el context actual del màrqueting 4.0-.
- La Importància de dotar a la marca de personalitat. Humanització de les marques com a eina per aconseguir brand awareness o reconeixement.
- Els valors i els trets de personalitat aplicats a la comunicació corporativa. Tècniques.
- Casos d'èxit de marca personal.
- Identificació de mesures de millora en las accions de naming i branding de les iniciatives presents.

Altres dates disponibles per aquesta activitat

Edició 1

Aula virtual

dimecres 15 de maig · 10:00h -  13:00h

Idioma d'impartició: Castellà


Informació general

L'activitat es realitzarà en l'idioma indicat per a cada sessió.
Recordeu que podeu gestionar la vostra inscripció (donar-se de baixa, obtenir un certificat de participació,....) des de l'apartat d' Activitats de l'Espai personal.
Per a més informació o si tens alguna necessitat especial i requereixes de suport per seguir l'activitat escriu-nos a innovaciosocioeconomica@barcelonactiva.cat

En cas que no puguis assistir a l'activitat, és necessari que et donis de baixa amb 12 hores d'antelació entrant a l'apartat ACTIVITATS del teu Espai Personal, al qual pots accedir fent clic aquí. D'aquesta manera una altra persona podria aprofitar la teva plaça.
Barcelona Activa ofereix tallers i activitats formatives en Economia Social i Solidària adreçats a persones i col·lectius que volen emprendre noves iniciatives socioeconòmiques. Consulta l'oferta de cursos i tallers actuals aquí!
En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a assistides a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 15 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard, es comptabilitzaran com a no assistides i no se'ls generarà el certificat corresponent.

Tipus de sessió: Monosessió

Durada: 03:00 hores

Preu: Aquesta activitat és gratuïta

Programa: MÀRQUETING I VENDES (NW)

Valoració del curs

Mitjana
8.5

Formació impartida per

Puntuació mitjana
8.75