ActivityDetail

Masterclass: Comercialització i el consum conscient al tèxtil sostenible.

En Aquesta sessió explorem a partir de l'experiència i el cas d'Opcions i la zona la comercialització de productes i serveis sostenint els valors de l'ESS i la sostenibilitat al tèxtil, alhora que promovem el consum conscient. Fent servir els mitjans digitals, aplicant la col·laboració, la comunicació creuada i connectant amb el públic.

Objectius específics | Temari

OBJECTIUS PRINCIPALS:
Conèixer i la comercialització creuada basada en la cooperació que¿promou la cultura del consum conscient des del marketplace digital.

OBJECTIUS ESPECÍFICS:
Presentació de La Zona

L'acord de La ZONA i RevESStim el Tèxtil.

L'estudi de mercat i els targets.

Centrar-nos en el target: D'interès o consideració?

consumidores responsables i potencialment responsables

Funnel de vendes a la comercialització digital

Exercicis d'aplicació al projecte propi ideant accions de comunicació.




Dates disponibles per l'activitat
Edició 1
Modalitat: Presencial
Idioma: Català
Data: Dilluns 1 de desembre, 10:00h - 12:30h
Bloc4BCN - Carrer Constitució, 19, BARCELONA
Informació general

Expert: Gerard Pijoan Homs. coordinador de la Opcions coop i gestió d'entitats i del projecte de La Zona.

Modalitat: Presencial
Durada: 2 h 30 min
Idioma: Català
Data: Dilluns 1 de desembre, 10:00h - 12:30h
Ubicació: Bloc4BCN - Carrer Constitució, 19, BARCELONA
Formació impartida per