Masterclass : La comunicació que arriba: Aprèn dels casos d'èxit al tèxtil sostenible
Masterclass : La comunicació que arriba: Aprèn dels casos d'èxit al tèxtil sostenible
A l'anomenada "era digital", podem saber com funciona tècnicament una web o un perfil en xarxes socials, però crear contingut interessant, atractiu per al sector que ens interessi i aconseguir seguidors significatius, és una altra qüestió. Trobar espais alternatius a la comunicació en xarxes també sembla gairebé impossible... No obstant això, explicar una bona història i mantenir un vincle en el temps amb les nostres audiències és encara el que és fonamental per a tot projecte. I sobre això treballarem en aquesta sessió
OBJECTIUS PRINCIPALS:
Aprendre a comunicar eficaçment, de manera duradora, amb recursos limitats.
OBJECTIUS ESPECÍFICS:
Definir què és el que vols explicar, a partir del que et fa única.
Seleccionar amb criteris pràctics i eficaços els espais virtuals més adequats per a la teva presència digital.
Estratègies pràctiques per poder generar i gestionar continguts que et permetin mantenir el vincle amb els teus seguidors en el temps.
Alguns criteris per seleccionar fonts de contingut visual i audiovisual de lliure ús.
Quines xarxes i espais escollir segons les nostres narratives i audiències?
Contacte amb mitjans tradicionals: nota de premsa.
Casos d'èxit en comunicació de moda circular.
Experta: Gabriela Pedranti, comunicadora, docent (IED i UPF) i voluntària de l'Associació Moda Sostenible Barcelona.
Categoria: 07 ISE Enxarxament i sectors estratègics