ActivityDetail

Masterclass : La comunicació que arriba: Aprèn dels casos d'èxit al tèxtil sostenible

A l'anomenada "era digital", podem saber com funciona tècnicament una web o un perfil en xarxes socials, però crear contingut interessant, atractiu per al sector que ens interessi i aconseguir seguidors significatius, és una altra qüestió. Trobar espais alternatius a la comunicació en xarxes també sembla gairebé impossible... No obstant això, explicar una bona història i mantenir un vincle en el temps amb les nostres audiències és encara el que és fonamental per a tot projecte. I sobre això treballarem en aquesta sessió

Objectius específics | Temari

OBJECTIUS PRINCIPALS:
Aprendre a comunicar eficaçment, de manera duradora, amb recursos limitats.

OBJECTIUS ESPECÍFICS:
Definir què és el que vols explicar, a partir del que et fa única.

Seleccionar amb criteris pràctics i eficaços els espais virtuals més adequats per a la teva presència digital.

Estratègies pràctiques per poder generar i gestionar continguts que et permetin mantenir el vincle amb els teus seguidors en el temps.

Alguns criteris per seleccionar fonts de contingut visual i audiovisual de lliure ús.

Quines xarxes i espais escollir segons les nostres narratives i audiències?

Contacte amb mitjans tradicionals: nota de premsa.

Casos d'èxit en comunicació de moda circular.




Dates disponibles per l'activitat
Edició 1
Modalitat: Presencial
Idioma: Català
Data: Dilluns 24 de novembre, 10:00h - 12:30h
Bloc4BCN - Carrer Constitució, 19, BARCELONA
Informació general

Experta: Gabriela Pedranti, comunicadora, docent (IED i UPF) i voluntària de l'Associació Moda Sostenible Barcelona.

Modalitat: Presencial
Durada: 2 h 30 min
Idioma: Català
Data: Dilluns 24 de novembre, 10:00h - 12:30h
Ubicació: Bloc4BCN - Carrer Constitució, 19, BARCELONA
Formació impartida per