Màrqueting online per a empreses de serveis
Màrqueting online per a empreses de serveis
En aquest taller, basat en la metodología pedagògica del estudi de casos aplicats a taller en aula, aprendrem quines son les especificitats dels serveis i la seva implicació en la relació amb els clients i els clients potencials, estudiarem casos i coneixerem les eines de màrqueting digital que ens permetin dissenyar una estrategia online per a comercialitzar serveis.
Objectius generals de l'activitat:
- Conèixer la utilitat del màrqueting i els elements bàsics del màrqueting online.
- Dotar d'eines a les emprenedores i empreses per introduir el màrqueting online als seus projectes.
- Contribuir a la gestió i enfortiment de les empreses per garantir la seva viabilitat i resiliència front
a un mercat en constant canvi.
- Millorar la capacitat comunicativa de les persones emprenedores, empreses i entitats.
Objectius específics de l'activitat:
-Identificar els trets diferencials de la producció, comercialització i consum dels serveis i la
implicació del client en aquests.
- Conèixer la utilitat del màrqueting i els elements bàsics del màrqueting online aplicats als projectes o iniciatives pròpies
- Capacitar per identificar i analitzar les febleses i oportunitats de comercialització online de l'empresa o projecte.
- Aprendre a detectar oportunitats de comercialització online fàcilment aplicables
Temari complet:
- Presentació de les iniciatives i identificació de les expectatives del taller.
- Identificació de les principals tendències de màrqueting digital aplicables a petites empreses dedicades als serveis.
- Revisió d'estratègies i plataformes de màrqueting digital bàsiques
- Avaluació del Retorn de la Inversió de les campanyes (ROI) i vida esperada del client com elements clau per decidir quina estratègia de màrqueting digital és la més adient al projecte.
- Activitat d'autodiagnosi de cada iniciativa i projecte.
- Identificació de mesures de millora per la comercialització estratègica de les iniciatives presents
- Posada en comú i conclusions..
Si no formes part de la comunitat d'emprenedoria de Barcelona Activa no podràs realitzar aquesta sessió. Per a formar-ne part cal que t'enregistris a una sessió informativa, ho pots fer fent clic aquí.
Per accedir a les sessions presencials caldrà portar el DNI o NIE.
L'activitat es realitzarà en l'idioma indicat per a cada sessió i no es canviarà.
No es deixarà accedir a l'aula a aquelles persones que arribin amb més de 15 minuts de retard.
Si tens alguna necessitat accessòria per a seguir l'activitat ( intèrpret de signes,...) avisa'ns com a mínim amb 72 hores de l'inici de l'activitat a la bústia emprenedoria@barcelonactiva.cat per a que puguem fer les gestions necessàries per a oferir una solució. Recordeu que podeu gestionar la vostra inscripció (donar-se de baixa, obtenir un certificat de participació,....) des de l'apartat d' Activitats de l'Espai personal.
En les activitats de l¿Aula Virtual es considerarà com a assistides a totes aquelles persones que hagin accedit a l¿espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s¿incorporin més tard, es comptabilitzaran com a no assistides i no se¿ls generarà el certificat corresponent.
Categoria: Màrqueting i vendes (NW)