ActivityDetail

SEM Aprèn què és i guanya autonomia en màrqueting als cercadors

En aquest taller, basat en la metodologia de taller en aula, aprendrem què es el SEM i com podem començar a treballar de manera bàsica en accions de màrqueting per a la millora del posicionament de la nostre pàgina web als cercadors. Les participants aconseguiran al sortir una guia per poder començar a utilitzar de manera autònoma eines de planificació de campanyes com Google Ads i altres.

El taller s'adreça a persones emprenedores i petites empreses que s'encarreguin de la comercialització dins de qualsevol format jurídic en procés d'ideació, constitució, de recent creació o sense coneixements profunds de planificació i estratègia comercial.

Objectius específics | Temari

Objectius generals de l'activitat:
Conèixer la utilitat del SEM pel màrqueting online.
Dotar d'eines a les emprenedores i empreses per introduir el SEM als seus projectes.
Contribuir a la gestió i enfortiment de les empreses per garantir la seva viabilitat i resiliència front a un mercat en constant canvi.
Millorar la capacitat de gestió digital de les persones emprenedores, empreses i entitats.

Objectius específics de l'activitat:
Conèixer el SEM i la seva utilitat.
Conèixer les keywords o paraules clau segons l'estratègia de SEM i com aplicar-les als projectes propis dels assistents.
Capacitar per entendre com funciona la creació de campanyes de paid search a Google Ads.
Conèixer les opcions i tipus de campanyes de SEM i els indicadors o KPIs per mesurar els seus resultats.
Aprendre a detectar oportunitats de comercialització online fàcilment aplicables.

Temari
Presentació de les iniciatives i identificació de les expectatives del taller.
SEM que es i com funciona
Identificació de les principals tendències en keywords o paraules clau. Eines per treballar aquestes paraules clau i per introduir-les en els missatges.
Estratègies de SEM, campanyes d'anuncis per cercadors..
Algoritme e indicadors de performance relacionats.
Activitat de disseny de Google Ads.
Identificació de paraules clau i redacció de títols, meta títols i continguts per anuncis als cercadors de les iniciatives presents
Posada en comú i conclusions.

Dates disponibles per l'activitat
Edició 1
Modalitat: Presencial
Idioma: Català
Data: Dijous 26 de juny, 10:00h - 13:00h
Centre per a la iniciativa emprenedora Glòries - Carrer Llacuna, 156 - 162, BARCELONA
Edició 2
Modalitat: Presencial
Idioma: Castellà
Data: Dimarts 29 de juliol, 10:00h - 13:00h
Centre per a la iniciativa emprenedora Glòries - Carrer Llacuna, 156 - 162, BARCELONA
Informació general

Si no formes part de la comunitat Netactiva, cal que t'enregistris a una sessió informativa fent clic aquí.
En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a "assistides" a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard, es comptabilitzaran com a "no assistides" i no se'ls generarà el certificat corresponent.

Modalitat: Presencial
Durada: 1 sessió (3 hores)
Idioma: Català
Data: Dijous 26 de juny, 10:00h - 13:00h
Ubicació: Centre per a la iniciativa emprenedora Glòries - Carrer Llacuna, 156 - 162, BARCELONA
Valoració del curs
Mitjana
10.0
Formació impartida per