ActivityDetail

TALLER: Crea i impulsa la teva marca personal digital - Empenedores i empresàries (Inclou assessorament personalitzat!)

Taller d'Estratègia Digital amb 20 hores de formació teòrica, distribuïdes en 5 sessions + 3 hores de tutories individuals i personalitzades. Els tallers d'Estratègia Digital són accions de formació amb tutories individuals personalitzades que permetin a les participants definir, aplicar i mesurar l'estratègia digital de la seva empresa o projecte empresarial. L'estructura d'aquests tallers permet elaborar un producte final, que es converteixi en un document estratègic i pla d'acció del desenvolupament del seu projecte

Sessió presencial

dijous 22 de maig · 10:00h - 14:00h

Sessió presencial

dijous 29 de maig · 10:00h - 14:00h

Sessió presencial

dijous 5 de juny · 10:00h - 14:00h

Sessió presencial

dijous 12 de juny · 10:00h - 14:00h

Sessió presencial

dijous 19 de juny · 10:00h - 14:00h

Equipament LIDERA, Carrer Roc Boronat, 117 - 127, 2a Planta, (Sant Martí) BARCELONA

Idioma d'impartició: Català

Objectius específics | Temari

Taller que t'ofereix l'oportunitat de crear, desenvolupar i cuidar la teva marca personal digital. T'acompanyarà en la definició i la planificació de la teva estratègia, en l'ús i el coneixement d'eines de comunicació digital, així com en la millora de les teves habilitats, per poder elaborar un Pla d¿acció que serà un document estratègic per impulsar la teva marca.

OBJECTIUS

 - Ajudar les dones a desenvolupar i potenciar la seva marca personal digital per augmentar la seva visibilitat, credibilitat i oportunitats professionals. Identificar les fortaleses i debilitats de la marca personal actual de cada participant i establir àrees de millora.
 - Desenvolupar un pla d'acció lliurable específic per a cada participant que inclogui estratègies de màrqueting digital per a millorar la seva marca personal.
- Crear i optimitzar perfils atractius i professionals a les xarxes socials, incloent l'ús de paraules clau, descripcions i imatges adequades.
- Desenvolupar habilitats per crear contingut rellevant i atractiu, tant en format escrit com gràfic, vídeo i podcast.
- Aprendre a col·laborar amb influenciadores, participar en comunitats i generar interès al voltant de la marca personal.
- Establir una xarxa de contactes i recursos compartits amb les altres participants del taller, fomentant la col·laboració i el suport mutu.
- Adquirir coneixements sobre com utilitzar la IA per millorar la creació de contingut i el posicionament de la marca personal a les xarxes socials.


CONTINGUTS

Sessió 1. On és la teva marca personal?
- Definició marca personal digital per impulsar el teu projecte i perfil professional.
- Vincles entre la marca personal i marca comercial o empresarial.
- Com aplicar la perspectiva de gènere en la teva marca personal digital?
- Els 3 passos per desenvolupar la teva marca personal. Autoconeixement personal amb DAFO i altres eines. Detecció de talents, identitat i fortaleses. Definició de la missió, visió i valors de MPD per impulsar el teu negoci. 


Sessió 2. Definició de l'estratègia: Cap a on vols anar?
- Identificació dels teus objectius professionals.
- Definició de la teva proposta de valor diferencial.
- Identificació dels teus referents.
- Creació i disseny de branding professional.
- Com crear una marca personal digital coherent amb el teu negoci i atractiva.


Sessió 3. Visibilitat i notorietat: com ho puc fer, per què em coneguin?
- Introducció a la comunicació i màrqueting digital.
- Desenvolupament d'una estratègia de visibilitat i notorietat digital posant el focus en el web i el blog i en la tria de xarxes socials.
- Algunes recomanacions per treballar altres canals digitals: email màrqueting, podcasting, SEO i SEM i màrqueting d'influenciadors.
- Networking: Xarxes i canals. Entrar en contacte amb grups i comunitats digitals


Sessió 4. Lideratge i atracció: com guanyar influència i fer que em triïn?
- Linkedin com xarxa clau d¿autoritat i posicionament.
- Màrqueting de continguts per posicionar-te com a referent.
- Relat de marca o storytelling.
- Autenticitat vs vulnerabilitat.
- Tips de comunicació per brillar professionalment.
- Concreció del full de ruta i Pla d¿Acció. 


Sessió 5. Intel·ligència Artificial: com utilitzar-la òptimament
- Introducció a la IA i principals eines per impulsar la teva marca personal digital .
- Creació d¿un calendari de continguts amb suport de l'IA.

Altres dates disponibles per aquesta activitat

Informació no disponible

Informació general

Col·lectiu prioritari

Aquest taller està dirigit a dones emprenedores, autònomes, empresàries i professionals independents que vulguin:
- Crear la seva estratègia de marca personal digital o ampliar els seus coneixements per millorar-la i continuar avançant al món digital.
- Millorar la seva visibilitat, presència a Internet, la seva influència i ampliar la xarxa de contactes.
- Utilitzar la seva marca personal digital per generar oportunitats comercials.
- Aprendre a utilitzar els canals digitals per crear marca i buscar oportunitats.

Disponibilitat

Es requereix disponibilitat per assistir a totes les sessions de formació. La persona que acumuli més d'una falta d'assistència no podrà accedir a les tutories. En cas d'haver començat a fer tutories, no podria continuar-les.

Format

En cada edició s'informarà si la formació s'oferirà en format presencial o es farà en format virtual (es veurà junt amb les dates de cada edició).

Quan l'edició s'oferís en format presencial, només ho serien les sessions de formació; les tutories serien virtuals.

Quan la formació es faci de manera presencial, no hi haurà manera de seguir-la de forma virtual.

A les sessions presencials no es permetrà l'entrada a l'aula passats 15 minuts des de l'inici de la sessió.

Quan la formació es faci de manera virtual, no es podrà accedir a les gravacions d'aquestes sessions a posteriori, perquè no gravem les sessions.


INSTRUCCIONS PER A LA PREINSCRIPCIÓ

1. Preinscripció a l'edició a través d'aquesta mateixa pàgina: prémer el botó "Inscriure'm" que veieu més amunt, i seguir les instruccions.

2. En el moment de la preinscripció, és imprescindible adjuntar el Formulari d'inscripció degudament emplenat, el qual trobareu a la part inferior d'aquesta pàgina. No s'acceptaran sol·licituds que no hagin annexat el formulari correcte, o en els casos en que aquest formulari no s'hagi emplenat correctament.

3. Per preinscriure's a l'edició es disposarà fins a tres dies abans que comenci l'edició, sempre que hi hagi places disponibles.

D'entre totes les sol·licituds rebudes, seleccionarem a les 20 participants del curs.

Tres dies abans de l'inici del curs, us comunicarem per correu electrònic si heu estat seleccionades per participar-hi.

Informació addicional per a les edicions virtuals

Si l'edició o alguna de les seves sessions es fes en format virtual, també rebríeu les instruccions pertinents per connectar a l'aula virtual per seguir la formació.


Per a qualsevol dubte o pregunta, ens podeu escriure a lidera@barcelonactiva.cat

Documentació de l'activitat

Sessió presencial

dijous 22 de maig · 10:00h - 14:00h

Sessió presencial

dijous 29 de maig · 10:00h - 14:00h

Sessió presencial

dijous 5 de juny · 10:00h - 14:00h

Sessió presencial

dijous 12 de juny · 10:00h - 14:00h

Sessió presencial

dijous 19 de juny · 10:00h - 14:00h

Equipament LIDERA, Carrer Roc Boronat, 117 - 127, 2a Planta, (Sant Martí) BARCELONA

Idioma d'impartició: Català

Tipus de sessió: Multisessió

Durada: 20:00 hores

Preu: Aquesta activitat és gratuïta

Programa: LIDERA TALLERS DIGITALS

Formació impartida per

Puntuació mitjana

Informació no disponible

-