Totes les eines que necessito per obrir la meva web o botiga online, i portar el màrqueting automatitzat sense ajuda externa
Totes les eines que necessito per obrir la meva web o botiga online, i portar el màrqueting automatitzat sense ajuda externa
Que la persona emprenedora conegui les eines principals de gestió personalitzada de clientela i que pugui crear converses i processos automatitzats, que responguin a la necessitat de cadascun o bé a l'oportunitat existent.
Sessió presencial
dimarts 4 de març · 16:00h - 20:00h
Centre per a la iniciativa emprenedora Glòries, Carrer Llacuna, 156 - 162, (Sant Martí) BARCELONA
Idioma d'impartició: Català
Que la persona emprenedora tingui una visió completa de les eines que necessita per a obrir la botiga o pàgina web i que pugui crear converses i processos automatitzats, per a fer un seguiment pas a pas de la fase de compra en la qual es troben els/les clients/es i millorar les probabilitats de completar la venda, o per a gestionar les necessitats de servei, dubtes i reclamacions.
Objectius generals de l'activitat:
Conèixer les eines principals de gestió personalitzada de clientela i que pugui
crear converses i processos automatitzats, per a fer un seguiment pas a pas de la fase de compra en la qual es troben els/les clients/es i millorar les probabilitats de completar la venda, o per a gestionar les necessitats i incidències de servei, dubtes i reclamacions.
Objectius específics de l'activitat:
-Aprendre a crear seqüències de comunicació amb els clients potencials que han visitat la botiga o la web, mitjançant l'activació dels anuncis de retargeting.
-Aprendre a crear seqüències de comunicació amb la clientela potencial que ha proporcionat el seu email de contacte, mitjançant newsletters, a partir de les preferències o interessos que han manifestat.
-Aprendre a crear seqüències automatitzades de comunicacions, a partir d'una acció realitzada per un/a client/a potencial o no (petició d'informació, compra o alta de subscripció, baixa de subscripció, queixa, etc.).
-Aprendre a gestionar la clientela potencial B2B mitjançant la gestió del pipeline de venda.
-Aprendre a gestionar clients/es B2B mitjançant un gestor de projectes online.
Temari complet:
-Bases per a la gestió intel·ligent de clients/es amb eines digitals
-Loops més freqüents en la gestió de la clientela, avantatges de l'automatització, i com es duu a terme:
Visitants web o botiga web
Subscripció
Transacció
- Seqüències de comunicacions activades per accions de la clientela: en què consisteixen, per a què serveixen, i com activar-les.
- Disseny de converses automàtiques amb clients/es potencials.
- Negocis B2B
Utilització d'un CRM per a millorar el seguiment i l'activació d'oportunitats de
venda, i d'un gestor de projectes per a gestionar projectes dels clients amb transparència i eficàcia.
Informació no disponible
Informació no disponible
Sessió presencial
dimarts 4 de març · 16:00h - 20:00h
Centre per a la iniciativa emprenedora Glòries, Carrer Llacuna, 156 - 162, (Sant Martí) BARCELONA
Idioma d'impartició: Català
Tipus de sessió: Monosessió
Durada: 04:00 hores
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Programa: MÀRQUETING I VENDES (NW)