ActivityDetail

INTRODUCCIÓ AL MÀRQUETING DIGITAL PER A EMPRENEDORES SOCIALS (NOVA!)

Vols donar visibilitat al teu projecte respectant els teus valors i compromís social? Aquesta sessió pràctica t'ajudarà a iniciar-te en el màrqueting digital des d'un enfocament ètic i sostenible. Aprendràs a identificar el teu públic objectiu, escollir canals digitals adequats i dissenyar accions inicials que alineïn els teus objectius amb el teu propòsit i l'impacte social que vols generar.

Aula virtual

divendres 24 de gener · 10:00h - 13:00h

Idioma d'impartició: Català

Objectius específics | Temari

1. Identificaràs el teu públic objectiu i analitzaràs les seves necessitats des d'un enfocament ètic i responsable.
2. Aprendràs a estructurar una estratègia inicial de màrqueting digital que reflecteixi el teu propòsit i impacte social.
3. Aprendràs a identificar canals digitals que maximitzin l'impacte del teu missatge alineat amb valors socials.
4. Adquiriràs eines per crear contingut i accions estratègiques que connectin emocionalment amb el teu públic mentre promous els teus valors socials.


Temari:

  • Coneixement del públic objectiu i valors: Identificació del públic objectiu amb criteris de coherència social i sostenibilitat.
  • Creació d'un buyer persona alineat amb els valors del projecte.
  • Canals digitals per projectes socials: selecció de canals digitals segons els valors del projecte: xarxes socials, pàgines web, email màrqueting.
  • Exemples pràctics d'ús ètic dels canals per promoure missatges sostenibles.
  • Disseny d'una acció inicial de màrqueting que reflecteixi valors socials i ètics.
Altres dates disponibles per aquesta activitat

Edició 1

Sessió presencial

dijous 20 de març · 15:30h -  18:30h

Bloc4BCN, Carrer Constitució, 17, (Sants-Montjuïc) BARCELONA

Idioma d'impartició: Català


Informació general

Aquesta activitat es realitza en dos tipus de format: sessió presencial o sessió virtual. Consulta el tipus de cada sessió i els detalls al calendari del web.

L'activitat es realitzarà en l'idioma indicat per a cada sessió.

Recordeu que podeu gestionar la vostra inscripció (donar-se de baixa, obtenir un certificat de participació...) des de l'apartat d'Activitats de l'Espai personal.

Per a més informació o si tens alguna necessitat especial i requereixes suport per seguir l'activitat escriu-nos a innovaciosocioeconomica@barcelonactiva.cat

En cas que no puguis assistir a l'activitat, és necessari que et donis de baixa amb 12 hores d'antelació entrant a l'apartat ACTIVITATS del teu Espai Personal.

Barcelona Activa ofereix tallers i activitats formatives en Economia Social i Solidària adreçats a persones i col·lectius que volen emprendre noves iniciatives socioeconòmiques. Consulta l'oferta de cursos i tallers actuals aquí!

Aula virtual

divendres 24 de gener · 10:00h - 13:00h

Idioma d'impartició: Català

Tipus de sessió: Monosessió

Durada: 03:00 hores

Preu: Aquesta activitat és gratuïta

Programa: MÀRQUETING I VENDES (NW)

Formació impartida per

Puntuació mitjana

Informació no disponible

-