Storytelling: de la teoria a la pràctica.
Storytelling: de la teoria a la pràctica.
Aquest taller pretén aprofundir en la consolidació i millora del coneixement del màrqueting i concretament de la comunicació per a aquelles persones emprenedores i iniciatives que volen conèixer i fer servir eines de comunicació i creació de continguts que generin emocions i facin que el seu públic s'identifiqui amb el projecte o la marca.
Aula virtual
dijous 27 de març · 10:00h - 13:00h
Idioma d'impartició: Català
Objectius generals de l'activitat:
- Conèixer com millorar les estratègies de màrqueting de l'empresa o projecte.
- Dotar d'eines a les emprenedores i empreses per planificar les seves accions de comunicació als seus projectes.
- Contribuir a la gestió i enfortiment de les empreses per garantir la seva viabilitat i resiliència enfront d'un mercat en constant canvi.
- Consolidar la capacitat creativa de les persones emprenedores, empreses i entitats.
Objectius específics de l'activitat:
- Conèixer les característiques del storytelling. Del relat oral en l'actualitat.
- Aprendre els principis del storytelling i les eines per crear històries que aconsegueixen ser recordades.
- Comprendre la connexió humana: evocar sentits, les emocions i la personalitat de marca.
- Practicar el storytelling amb la mateixa història.
Temari complert:
- Què és el storytelling. Del relat oral en l'actualitat.
- Explicació dels principis del storytelling.
- Presentació de les eines per obtenir una història que sigui compartida i recordada per l'audiència.
- Identificació de la història rere la historia.
- Exercici pràctic de storytelling aplicat a la mateixa història dels assistents.
Informació no disponible
IMPORTANT: Aquesta activitat es realitza en dos tipus de format: sessió presencial o sessió virtual. Consulta el tipus de cada sessió al calendari del web.
Sessió virtual: les sessions virtuals d'aquesta activitat s'imparteixen en streaming mitjançant la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones registrades rebran l'enllaç per correu electrònic amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a "assistides" a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard, es comptabilitzaran com a "no assistides" i no se'ls generarà el certificat corresponent.
Sessió presencial: la informació del lloc de realització de la sessió presencial, adreça i aula, la trobareu al web.
En les activitats en format Presencial les persones registrades hauran d'acreditar la seva assistència signant el full d'assistència que trobaran a la recepció de l'equipament corresponent.
Aula virtual
dijous 27 de març · 10:00h - 13:00h
Idioma d'impartició: Català
Tipus de sessió: Monosessió
Durada: 03:00 hores
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Programa: MÀRQUETING I VENDES (NW)
Formació impartida per
Informació no disponible