ActivityDetail

Identifica els punts de contacte amb la teva clientela

En aquest taller, basat en la metodología pedagògica del estudio de casos aplicats a taller en aula, aprendrem a representar el recorregut del client o Customer Journey Map dels clients amb la nostre marca i aprendrem com treballar els punts de contacte crítics per assolir l'èxit i millorar la satisfacció i la fidelització de clients.

Aula virtual

dimarts 21 de gener · 10:00h - 13:00h

Idioma d'impartició: Català

Objectius específics | Temari

IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.

Objectius generals de l'activitat:

- Conèixer el Customer Journey Mapping i les diverses tècniques per avaluar i dissenyar accions per a cada punt de contacte..
- Dotar d'eines a les emprenedores i empreses per introduir el CJM com a part fonamental del màrqueting dels seus projectes.
- Contribuir a la gestió i enfortiment de les empreses per garantir la seva viabilitat i resiliència front a un mercat en constant canvi.
- Millorar la capacitat comunicativa de les persones emprenedores, empreses i entitats.

Objectius específics de l'activitat:
- Conèixer la utilitat de dedicar temps a analitzar les diferents vias de contacte amb un prospecte, client, client fidel..
- Conèixer com es traça un recorregut de clients i els seus punts crítics..
- Identificar aquests punts de contacte i descriure le seva tipología i establir el ordre en cadascun dels projectes dels assistents..
- Conèixer la el concepte de omnicanalidad i l'aplicació de la IA al contacte amb els clients..
- Aprendre els conceptes bàsics per gestionar el CJM de cada assistent..

Temari complet:
- Presentació de les iniciatives i identificació de les expectatives del taller.
- Qué es el CJM? En què consisteix el procés de dissenyar un CJM?.
- Aprendre què és un punt de contacte i de quines formes els podem classificar.
- Punt de partida del CJM en el context del màrqueting 4.0.
- L'importància de conèixer el recorregut i cada punt de contacte i de distingir el punts crítics. Els tipus d'interacció i estratègies de comunicació per a cadascuna.
- Pràctica: identificació de punts de contacte i disseny de millores en el CJM dels projectes dels assistents.

Altres dates disponibles per aquesta activitat

Informació no disponible

Informació general

L'activitat es realitzarà en l'idioma indicat per a cada sessió.
Recordeu que podeu gestionar la vostra inscripció (donar-se de baixa, obtenir un certificat de participació,....) des de l'apartat d' Activitats de l'Espai personal.
Per a més informació o si tens alguna necessitat especial i requereixes de suport per seguir l'activitat escriu-nos a innovaciosocioeconomica@barcelonactiva.cat

En cas que no puguis assistir a l'activitat, és necessari que et donis de baixa amb 12 hores d'antelació entrant a l'apartat ACTIVITATS del teu Espai Personal, al qual pots accedir fent clic aquí. D'aquesta manera una altra persona podria aprofitar la teva plaça.
Barcelona Activa ofereix tallers i activitats formatives en Economia Social i Solidària adreçats a persones i col·lectius que volen emprendre noves iniciatives socioeconòmiques. Consulta l'oferta de cursos i tallers actuals aquí!
En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a assistides a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 15 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard, es comptabilitzaran com a no assistides i no se'ls generarà el certificat corresponent.

Aula virtual

dimarts 21 de gener · 10:00h - 13:00h

Idioma d'impartició: Català

Tipus de sessió: Monosessió

Durada: 03:00 hores

Preu: Aquesta activitat és gratuïta

Programa: MÀRQUETING I VENDES (NW)

Valoració del curs

Mitjana
9.5

Formació impartida per

Puntuació mitjana
9.5