Identifica els punts de contacte amb la teva clientela
Identifica els punts de contacte amb la teva clientela
En aquest taller, basat en la metodología pedagògica del estudio de casos aplicats a taller en aula, aprendrem a representar el recorregut del client o Customer Journey Map dels clients amb la nostre marca i aprendrem com treballar els punts de contacte crítics per assolir l'èxit i millorar la satisfacció i la fidelització de clients.
Aula virtual
dimarts 21 de gener · 10:00h - 13:00h
Idioma d'impartició: Català
IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
Objectius generals de l'activitat:
- Conèixer el Customer Journey Mapping i les diverses tècniques per avaluar i dissenyar accions per a cada punt de contacte..
- Dotar d'eines a les emprenedores i empreses per introduir el CJM com a part fonamental del màrqueting dels seus projectes.
- Contribuir a la gestió i enfortiment de les empreses per garantir la seva viabilitat i resiliència front a un mercat en constant canvi.
- Millorar la capacitat comunicativa de les persones emprenedores, empreses i entitats.
Objectius específics de l'activitat:
- Conèixer la utilitat de dedicar temps a analitzar les diferents vias de contacte amb un prospecte, client, client fidel..
- Conèixer com es traça un recorregut de clients i els seus punts crítics..
- Identificar aquests punts de contacte i descriure le seva tipología i establir el ordre en cadascun dels projectes dels assistents..
- Conèixer la el concepte de omnicanalidad i l'aplicació de la IA al contacte amb els clients..
- Aprendre els conceptes bàsics per gestionar el CJM de cada assistent..
Temari complet:
- Presentació de les iniciatives i identificació de les expectatives del taller.
- Qué es el CJM? En què consisteix el procés de dissenyar un CJM?.
- Aprendre què és un punt de contacte i de quines formes els podem classificar.
- Punt de partida del CJM en el context del màrqueting 4.0.
- L'importància de conèixer el recorregut i cada punt de contacte i de distingir el punts crítics. Els tipus d'interacció i estratègies de comunicació per a cadascuna.
- Pràctica: identificació de punts de contacte i disseny de millores en el CJM dels projectes dels assistents.
Informació no disponible
L'activitat es realitzarà en l'idioma indicat per a cada sessió.
Recordeu que podeu gestionar la vostra inscripció (donar-se de baixa, obtenir un certificat de participació,....) des de l'apartat d' Activitats de l'Espai personal.
Per a més informació o si tens alguna necessitat especial i requereixes de suport per seguir l'activitat escriu-nos a innovaciosocioeconomica@barcelonactiva.cat
En cas que no puguis assistir a l'activitat, és necessari que et donis de baixa amb 12 hores d'antelació entrant a l'apartat ACTIVITATS del teu Espai Personal, al qual pots accedir fent clic aquí. D'aquesta manera una altra persona podria aprofitar la teva plaça.
Barcelona Activa ofereix tallers i activitats formatives en Economia Social i Solidària adreçats a persones i col·lectius que volen emprendre noves iniciatives socioeconòmiques. Consulta l'oferta de cursos i tallers actuals aquí!
En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a assistides a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 15 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard, es comptabilitzaran com a no assistides i no se'ls generarà el certificat corresponent.
Aula virtual
dimarts 21 de gener · 10:00h - 13:00h
Idioma d'impartició: Català
Tipus de sessió: Monosessió
Durada: 03:00 hores
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Programa: MÀRQUETING I VENDES (NW)