Aprèn a segmentar el teu mercat i a identificar el teu públic objectiu
Aprèn a segmentar el teu mercat i a identificar el teu públic objectiu
Aquest taller pretén aprofundir en la consolidació i millora del coneixement del màrqueting per a aquelles persones emprenedores i iniciatives que ja han reconeixen la seva importància dins del seu negoci i que desitgen consolidar el coneixement del seu mercat, identificant el públic objectiu i afinant la seva estratègia de comercialització.
Aula virtual
dilluns 20 de gener · 15:00h - 18:00h
(Sant Martí)
Idioma d'impartició: Castellà
Objectius generals de l'activitat:
- Conèixer com millorar les estratègies de màrqueting de l'empresa o projecte
- Dotar d'eines a les emprenedores i empreses per consolidar el màrqueting estratègic als seus projectes.
- Contribuir a la gestió i enfortiment de les empreses per garantir la seva viabilitat i resiliència front a un mercat en constant canvi.
-Consolidar la capacitat comunicativa de les persones emprenedores, empreses i entitats.
Objectius específics de l'activitat:
- Conèixer la utilitat de la segmentació de la clientela per tal de millorar la comunicació i comercialització dels productes i serveis.
- Aprendre a segmentar la clientela segons criteris pertinents pel projecte o empresa.
- Capacitar per identificar i analitzar les febleses i oportunitats comercials de l'empresa o projecte respecte a la comercialització i comunicació amb el seu públic o públics objectius.
- Conèixer i aplicar la metodologia del Buyer Persona com a representació fictícia de la clientela ideal per tal d'identificar oportunitats comercials i ajustar l'estratègia de l'empresa.
Edició 1
Aula virtual
dijous 13 de febrer · 10:00h - 14:00h
(Sant Martí)
Idioma d'impartició: Castellà
En cas que no puguis assistir a l'activitat, és necessari que et donis de baixa amb 12 hores d'antel·lació entrant a l'apartat ACTIVITATS del teu Espai Personal, al qual pots accedir fent clic aquí. D'aquesta manera una altra persona podria aprofitar la teva plaça.
En cas de cancel·lació s'avisarà a les persones inscrites.
Aquestes activitats es realitzen en l'idioma d'impartició que s'estableix per cada sessió i informat al calendari.
Aula virtual
dilluns 20 de gener · 15:00h - 18:00h
(Sant Martí)
Idioma d'impartició: Castellà
Tipus de sessió: Multisessió
Durada: 03:00 hores
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Programa: MÀRQUETING I VENDES (NW)