Detall activitat
Revesstim el tèxtil_Com fer un pla de negoci per a un projecte moda sostenible
Sessió per aprendre a identificar les diferències existents entre un pla de negoci d'un projecte l'únic objectiu del qual és la cerca de la rendibilitat econòmica i un pla de negoci d'un projecte de triple balanç.
Sessió presencial
dilluns 11 de novembre · 10:00h - 13:00h
Ca n'Andalet/InnoBA, Passatge Andalet, 11, (Horta-Guinardó) BARCELONA
Idioma d'impartició: Català
El Pla de Negoci permet determinar si una idea de negoci pot arribar a ser un bon negoci. Les bones idees convertides en bons plans de negoci, seran la base per a iniciar empreses competitives, rendible i generadores d'ocupació. No obstant això, la posada en marxa d'un projecte sostenible llença per terra els preceptes anteriors basats en crear negocis pensats en generar noves necessitats en el mercat. En aquest escenari, es precisen nous models que incorporin la sostenibilitat des de la seva base i com a eix principal en tota la cadena de valor. En aquesta sessió, revisarem les característiques d'un pla de negoci per a projectes amb impacte, a partir del qual es puguin mesurar tant els resultats econòmics com el seu impacte social i mediambiental. Abordarem el concepte de triple balanç en un pla de negoci, i veurem com mesurar-lo, fent un seguiment de tots els processos que poden afectar aquestes tres dimensions (social, ambiental i econòmica).
En aquesta sessió aprendràs a:
- Distingir les principals diferències entre un pla de negoci d'un projecte de moda tradicional i un pla de negoci de triple balanç.
- Conèixer els impactes del projecte de triple balanç.
- Conèixer les mètriques que permeten mesurar l'impacte: variables socials i mediambientals.
Informació no disponible
Experta: Federica Massa Saluzzo
Sessió presencial
dilluns 11 de novembre · 10:00h - 13:00h
Ca n'Andalet/InnoBA, Passatge Andalet, 11, (Horta-Guinardó) BARCELONA
Idioma d'impartició: Català
Tipus de sessió: Monosessió
Durada: 03:00 hores
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Programa: 07 ISE ENXARXAMENT I SECTORS ESTRATÈGICS