ActivityDetail

Sales Funnel: Desenvolupem junts el teu procés de venda, pas a pas.

Les persones emprenedores assistents comprendran quin és el procés de decisió de compra dels clients, conegut com a sales funnel. Identificaran quines accions hauran de fer per aconseguir que el client prengui la decisió de compra aplicat als seus productes i serveis. Al llarg de les tres sessions, prepararem una estratègia específica per captar els clients i els usuaris, i treballaran en els continguts (missatges, imatges), i l'oferta, per aconseguir els seus objectius de vendes i de fidelització. Els assistents obtindran una comprensió de quin és el procés de decisió de compra dels clients. Els assistents identificaran les dificultats concretes que haurà de superar la seva proposta de venda per aconseguir que els clients coneguin, valorin, confiïn i comprin els seus productes i serveis. Els assistents sortiran de la sessió amb una estratègia per captar els seus clients. Els assistents sortiran de la sessió amb continguts concrets per atraure i retenir els clients potencials.

Sessió presencial

dimarts 21 de gener · 10:00h - 14:00h

Sessió presencial

dijous 23 de gener · 10:00h - 14:00h

Sessió presencial

dimarts 28 de gener · 10:00h - 14:00h

Centre per a la iniciativa emprenedora Glòries, Carrer Llacuna, 156 - 162, (Sant Martí) BARCELONA

Idioma d'impartició: Català

Objectius específics | Temari

Les persones emprenedores assistents comprendran quin és el procés de decisió de compra dels clients, conegut com a sales funnel.
Identificaran quines accions hauran de fer per aconseguir que el client prengui la decisió de compra aplicat als seus productes i serveis.
Al llarg de les tres sessions, prepararem una estratègia específica per captar els clients i els usuaris, i treballaran en els continguts (missatges, imatges), i l'oferta, per aconseguir els seus objectius de vendes i de fidelització.

Temari complert:

Què és el sales funnel o procés de decisió del client.
Quines fases té el sales funnel.
Quines dificultats concretes comporta per al venedor cadascuna de les fases del funnel.
Què pot fer la persona emprenedora per ajudar el client a cada fase, a avançar en la decisió de compra.
Quines són les estratègies de captació possibles.
Treball sobre cada cas pràctic dels assistents: identificació dels problemes, proposta de solucions, execució, millora.

Altres dates disponibles per aquesta activitat

Edició 1

Sessió presencial

dimecres 12 de febrer · 10:00h -  14:00h

Sessió presencial

dilluns 17 de febrer · 10:00h -  14:00h

Centre per a la iniciativa emprenedora Glòries, Carrer Llacuna, 156 - 162, (Sant Martí) BARCELONA

Idioma d'impartició: Castellà


Edició 2

Sessió presencial

dilluns 24 de març · 16:00h -  20:00h

Sessió presencial

dimecres 26 de març · 16:00h -  20:00h

Sessió presencial

dijous 27 de març · 16:00h -  20:00h

Centre per a la iniciativa emprenedora Glòries, Carrer Llacuna, 156 - 162, (Sant Martí) BARCELONA

Idioma d'impartició: Català


Informació general

Para acceder a las sesiones presenciales será necesario llevar el DNI o NIE.

La actividad se realizará en el idioma indicado para cada sesión y no se cambiará.

No se dejará acceder al aula a aquellas personas que lleguen con más de 15 minutos de retraso.

Si tienes alguna necesidad accesoria para seguir la actividad ( intérprete de signos,...) avísanos como mínimo con 72 horas del inicio de la actividad en el buzón emprenedoria@barcelonactiva.cat para que podamos hacer las gestiones necesarias para ofrecer una solución.

 Recuerde que puede gestionar su inscripción (darse de baja, obtener un certificado de participación,...) desde el apartado Actividades del Espacio personal.


Sessió presencial

dimarts 21 de gener · 10:00h - 14:00h

Sessió presencial

dijous 23 de gener · 10:00h - 14:00h

Sessió presencial

dimarts 28 de gener · 10:00h - 14:00h

Centre per a la iniciativa emprenedora Glòries, Carrer Llacuna, 156 - 162, (Sant Martí) BARCELONA

Idioma d'impartició: Català

Tipus de sessió: Multisessió

Durada: 12:00 hores

Preu: Aquesta activitat és gratuïta

Programa: MÀRQUETING I VENDES (NW)

Valoració del curs

Mitjana
9.4

Formació impartida per

Puntuació mitjana
9.4