ActivityDetail

COM DESENVOLUPAR UNA IDENTITAT VISUAL POTENT I COHERENT AMB ELS VALORS DE LA NOSTRA MARCA

Els participants d'aquesta sessió comprendran com aconseguir que la imatge de la seva marca representi adequadament els valors que els inspiren i la proposta de valor al mercat. Els participants comprovaran, mitjançant exemples propers i marques icòniques, com és possible, a partir d'elements senzills, reforçar el valor diferencial i comunicar el valor de les seves propostes. Finalment, compartirem alguns principis clau per construir un manual d'identitat de marca i com preparar el briefing per a un dissenyador

Sessió presencial

dimarts 3 de desembre · 10:00h - 14:00h

Centre per a la iniciativa emprenedora Glòries, Carrer Llacuna, 156 - 162, (Sant Martí) BARCELONA

Idioma d'impartició: Castellà

Objectius específics | Temari

Objectius específics

-Conèixer els principis de disseny gràfic i com s'apliquen a diferents necessitats de comunicació.

-Comprendre com la identitat gràfica ajuda a comunicar el valor i els valors, i a la diferenciació dels competidors.

-Educar la mirada i comprendre les conseqüències de les eleccions de tipografies i colors, així com l'ús de l'espai i les proporcions.

-Desenvolupar un criteri informat per enfrontar-se al disseny sense ajuda o amb l'ajuda de professionals.

Temari:

¿ Principis de disseny: Imatge, tipografies, recursos, espais, proporcions.
¿ El disseny i la comunicació: factors culturals i variables funcionals.
¿ Començant pel principi: la visió, la missió i els valors que ens inspiren.
¿ Analitzant l'escenari: amb quines marques competeixo? On es veurà la meva marca?
¿ Disseny? Què, per què, per a què: la importància del briefing.
¿ Quin pressupost tinc?
¿ Com abordar el disseny de la meva marca amb pressupost zero. Tot el que has de saber per aconseguir un disseny i un manual d'estil de marca, si no tens diners.
¿ Tinc mil euros, què puc fer amb aquest pressupost?
¿ Sí, puc contractar un dissenyador o estudi de disseny. Com haig de procedir per obtenir el màxim valor pels meus diners?
¿ Com desenvolupar la identitat visual a través de totes les expressions de la teva marca: web, xarxes socials, vídeos, cartelleria, packaging, etc.

Altres dates disponibles per aquesta activitat

Informació no disponible

Informació general

Si no formes part de la comunitat d'emprenedoria de Barcelona Activa no podràs realitzar aquesta sessió. Per a formar-ne part cal que t'enregistris a una sessió informativa, ho pots fer fent clic aquí.
Per accedir a les sessions presencials caldrà portar el DNI o NIE.

L'activitat es realitzarà en l'idioma indicat per a cada sessió i no es canviarà.

No es deixarà accedir a l'aula a aquelles persones que arribin amb més de 15 minuts de retard.

Si tens alguna necessitat accessòria per a seguir l'activitat ( intèrpret de signes,...) avisa'ns com a mínim amb 72 hores de l'inici de l'activitat a la bústia emprenedoria@barcelonactiva.cat per a que puguem fer les gestions necessàries per a oferir una solució. Recordeu que podeu gestionar la vostra inscripció (donar-se de baixa, obtenir un certificat de participació,....) des de l'apartat d' Activitats de l'Espai personal.

En les activitats de l¿Aula Virtual es considerarà com a assistides a totes aquelles persones que hagin accedit a l¿espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s¿incorporin més tard, es comptabilitzaran com a no assistides i no se¿ls generarà el certificat corresponent.

Sessió presencial

dimarts 3 de desembre · 10:00h - 14:00h

Centre per a la iniciativa emprenedora Glòries, Carrer Llacuna, 156 - 162, (Sant Martí) BARCELONA

Idioma d'impartició: Castellà

Tipus de sessió: Monosessió

Durada: 04:00 hores

Preu: Aquesta activitat és gratuïta

Programa: MÀRQUETING I VENDES (NW)

Formació impartida per

Puntuació mitjana

Informació no disponible

-