Detall activitat
COM DESENVOLUPAR UNA IDENTITAT VISUAL POTENT I COHERENT AMB ELS VALORS DE LA NOSTRA MARCA
Els participants d'aquesta sessió comprendran com aconseguir que la imatge de la seva marca representi adequadament els valors que els inspiren i la proposta de valor al mercat. Els participants comprovaran, mitjançant exemples propers i marques icòniques, com és possible, a partir d'elements senzills, reforçar el valor diferencial i comunicar el valor de les seves propostes. Finalment, compartirem alguns principis clau per construir un manual d'identitat de marca i com preparar el briefing per a un dissenyador
Sessió presencial
dimarts 3 de desembre · 10:00h - 14:00h
Centre per a la iniciativa emprenedora Glòries, Carrer Llacuna, 156 - 162, (Sant Martí) BARCELONA
Idioma d'impartició: Castellà
Objectius específics
-Conèixer els principis de disseny gràfic i com s'apliquen a diferents necessitats de comunicació.
-Comprendre com la identitat gràfica ajuda a comunicar el valor i els valors, i a la diferenciació dels competidors.
-Educar la mirada i comprendre les conseqüències de les eleccions de tipografies i colors, així com l'ús de l'espai i les proporcions.
-Desenvolupar un criteri informat per enfrontar-se al disseny sense ajuda o amb l'ajuda de professionals.
Temari:
¿ Principis de disseny: Imatge, tipografies, recursos, espais, proporcions.
¿ El disseny i la comunicació: factors culturals i variables funcionals.
¿ Començant pel principi: la visió, la missió i els valors que ens inspiren.
¿ Analitzant l'escenari: amb quines marques competeixo? On es veurà la meva marca?
¿ Disseny? Què, per què, per a què: la importància del briefing.
¿ Quin pressupost tinc?
¿ Com abordar el disseny de la meva marca amb pressupost zero. Tot el que has de saber per aconseguir un disseny i un manual d'estil de marca, si no tens diners.
¿ Tinc mil euros, què puc fer amb aquest pressupost?
¿ Sí, puc contractar un dissenyador o estudi de disseny. Com haig de procedir per obtenir el màxim valor pels meus diners?
¿ Com desenvolupar la identitat visual a través de totes les expressions de la teva marca: web, xarxes socials, vídeos, cartelleria, packaging, etc.
Informació no disponible
Si no formes part de la comunitat d'emprenedoria de Barcelona Activa no podràs realitzar aquesta sessió. Per a formar-ne part cal que t'enregistris a una sessió informativa, ho pots fer fent clic aquí.
Per accedir a les sessions presencials caldrà portar el DNI o NIE.
L'activitat es realitzarà en l'idioma indicat per a cada sessió i no es canviarà.
No es deixarà accedir a l'aula a aquelles persones que arribin amb més de 15 minuts de retard.
Si tens alguna necessitat accessòria per a seguir l'activitat ( intèrpret de signes,...) avisa'ns com a mínim amb 72 hores de l'inici de l'activitat a la bústia emprenedoria@barcelonactiva.cat per a que puguem fer les gestions necessàries per a oferir una solució. Recordeu que podeu gestionar la vostra inscripció (donar-se de baixa, obtenir un certificat de participació,....) des de l'apartat d' Activitats de l'Espai personal.
En les activitats de l¿Aula Virtual es considerarà com a assistides a totes aquelles persones que hagin accedit a l¿espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s¿incorporin més tard, es comptabilitzaran com a no assistides i no se¿ls generarà el certificat corresponent.
Sessió presencial
dimarts 3 de desembre · 10:00h - 14:00h
Centre per a la iniciativa emprenedora Glòries, Carrer Llacuna, 156 - 162, (Sant Martí) BARCELONA
Idioma d'impartició: Castellà
Tipus de sessió: Monosessió
Durada: 04:00 hores
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Programa: MÀRQUETING I VENDES (NW)
Formació impartida per
Informació no disponible