ActivityDetail

Màrqueting en xarxes socials per a persones emprenedores

Les xarxes socials són canals imprescindibles per a qualsevol empresa. Gràcies a elles pots donar a conèixer el teu negoci, relacionar-te amb el teu públic objectiu i vendre els teus productes i serveis. Per tal d'aprofitar al màxim tot el que et poden oferir, cal una metodologia que et permeti pas a pas desenvolupar una activitat que captivi la teva audiència. En aquesta sessió, coneixeràs com treballar les teves xarxes socials perquè contribueixin de manera decisiva a la consecució dels teus objectius.

Aula virtual

dimecres 4 de desembre · 09:30h - 13:30h

Idioma d'impartició: Castellà

Objectius específics | Temari

OBJECTIU GENERAL
Descobrir com treure'n el màxim profit de les xarxes socials pel teu negoci.

OBJECTIUS ESPECÍFICS
- Tenir clar per què cal ser present a les xarxes socials
- Comprendre la importància d'analitzar el teu negoci, sector i públic objectiu
- Definir què vols aconseguir a les xarxes socials
- Conèixer les millors pràctiques de les principals plataformes
- Aprendre a planificar la teva activitat
- Saber establir un sistema de mesura

TEMARI
1. Introducció
2. Anàlisi intern - extern
3. Targets
4. Objectius
5. Canals: Instagram, Facebook, LinkedIn, TikTok i Twitter
6. Continguts: formats, publicitat i planificació
7. Mesura de l'activitat
8. Conclusions


Activitat impartida per Alberto Garcia, consultor i formador de LinkedIn i Social Selling i formador de Social Media Marketing


Altres dates disponibles per aquesta activitat

Edició 1

Sessió presencial

dimecres 29 de gener · 09:30h -  13:30h

Centre per a la iniciativa emprenedora Glòries, Carrer Llacuna, 156 - 162, (Sant Martí) BARCELONA

Idioma d'impartició: Castellà


Edició 2

Sessió presencial

dijous 20 de febrer · 16:00h -  20:00h

Centre per a la iniciativa emprenedora Glòries, Carrer Llacuna, 156 - 162, (Sant Martí) BARCELONA

Idioma d'impartició: Català


Edició 3

Sessió presencial

divendres 28 de març · 09:30h -  13:30h

Centre per a la iniciativa emprenedora Glòries, Carrer Llacuna, 156 - 162, (Sant Martí) BARCELONA

Idioma d'impartició: Castellà


Informació general

Per accedir a les sessions presencials caldrà portar el DNI o NIE.
L'activitat es realitzarà en l'idioma indicat per a cada sessió i no es canviarà.
No es deixarà accedir a l'aula a aquelles persones que arribin amb més de 15 minuts de retard.
Si tens alguna necessitat accessòria per a seguir l'activitat ( intèrpret de signes,...) avisa'ns com a mínim amb 72 hores de l'inici de l'activitat a la bústia emprenedoria@barcelonactiva.cat per a que puguem fer les gestions necessàries per a oferir una solució. Recordeu que podeu gestionar la vostra inscripció (donar-se de baixa, obtenir un certificat de participació,....) des de l'apartat d' Activitats de l'Espai personal.

En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a assistides a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard, es comptabilitzaran com a no assistides i no se'ls generarà el certificat corresponent.

Aula virtual

dimecres 4 de desembre · 09:30h - 13:30h

Idioma d'impartició: Castellà

Tipus de sessió: Monosessió

Durada: 04:00 hores

Preu: Aquesta activitat és gratuïta

Programa: MÀRQUETING I VENDES (NW)

Valoració del curs

Mitjana
9.3

Formació impartida per

Puntuació mitjana
9.3