Màrqueting digital per a negocis a peu de carrer (Comerços)
Màrqueting digital per a negocis a peu de carrer (Comerços)
Coneixerem els aspectes que conformen el màrqueting online d'una manera bàsica i orientarem a les alumnes per tal que puguin entendre quines branques del màrqueting digital els interessa desenvolupar. Introduirem conceptes com el del ROI (retorn de la inversió de les campanyes), o conceptes com la del valor de la vida esperada del client entrant en detall de les estratègies i plataformes de màrqueting més bàsiques.
Aula virtual
dimecres 29 de gener · 15:00h - 18:00h
Idioma d'impartició: Català
IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
Objectius generals de l'activitat:
Conèixer la utilitat del màrqueting i els elements bàsics del màrqueting online.
Dotar d'eines a les emprenedores i empreses per introduir el màrqueting online als seus projectes.
Contribuir a la gestió i enfortiment de les empreses per garantir la seva viabilitat i resiliència front a un mercat en constant canvi.
Millorar la capacitat comunicativa de les persones emprenedores, empreses i entitats.
Objectius específics de l'activitat:
Conèixer la utilitat del màrqueting i els elements bàsics del màrqueting online aplicats als projectes o iniciatives pròpies.
Capacitar per identificar i analitzar les febleses i oportunitats de comercialització online de l'empresa o projecte.
Aprendre a detectar oportunitats de comercialització online fàcilment aplicables.
Introduir el concepte de omnicanalitat i la importància de integrar la comercialització online i offline.
Estudiarem casos combinant conceptes com el webrooming i showrooming per il·lustrar la relació entre la venda en botigues físiques i virtuals.
Temari
Presentació de les iniciatives i identificació de les expectatives del taller.
Identificació de les principals tendències de màrqueting digital aplicables a petites empreses.
Revisió d'estratègies i plataformes de màrqueting digital bàsiques
Avaluació del Retorn de la Inversió de les campanyes (ROI) i vida esperada del client com elements clau per decidir quina estratègia de màrqueting digital és la més adient al projecte.
Activitat d'autodiagnosi de cada iniciativa i projecte
Identificació de mesures de millora per la comercialització estratègica de les iniciatives presents
Informació no disponible
L'activitat es realitzarà en l'idioma indicat per a cada sessió.
Recordeu que podeu gestionar la vostra inscripció (donar-se de baixa, obtenir un certificat de participació,....) des de l'apartat d' Activitats de l'Espai personal.
Per a més informació o si tens alguna necessitat especial i requereixes de suport per seguir l'activitat escriu-nos a innovaciosocioeconomica@barcelonactiva.cat
En cas que no puguis assistir a l'activitat, és necessari que et donis de baixa amb 12 hores d'antelació entrant a l'apartat ACTIVITATS del teu Espai Personal, al qual pots accedir fent clic aquí. D'aquesta manera una altra persona podria aprofitar la teva plaça.
Barcelona Activa ofereix tallers i activitats formatives en Economia Social i Solidària adreçats a persones i col·lectius que volen emprendre noves iniciatives socioeconòmiques. Consulta l'oferta de cursos i tallers actuals aquí!
En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a assistides a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 15 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard, es comptabilitzaran com a no assistides i no se'ls generarà el certificat corresponent.
Aula virtual
dimecres 29 de gener · 15:00h - 18:00h
Idioma d'impartició: Català
Tipus de sessió: Monosessió
Durada: 03:00 hores
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Programa: MÀRQUETING I VENDES (NW)