ActivityDetail

Com generar una campanya de màrqueting de continguts

Objectius generals de l'activitat: - Conèixer la utilitat de la planificació de la comunicació de màrqueting i com fer el seu pla de comunicació. - Donar a conèixer les tècniques per definir el seu públic objectiu. - Dotar d'eines a les emprenedores i empreses per introduir el inbound màrqueting als seus projectes. - Contribuir a la gestió i enfortiment de les empreses per garantir la seva viabilitat i resiliència front a un mercat en constant canvi. -Millorar la capacitat comunicativa de les persones emprenedores, empreses i entitats.

Aula virtual

dimecres 4 de setembre · 10:00h - 13:00h

Idioma d'impartició: Català

Objectius específics | Temari

Coneixerem els aspectes que conformen la variable de comunicació en màrqueting d'una manera bàsica i orientarem a les alumnes per tal que puguin entendre quines son les diferències entre les campanyes de inbound i de outbound màrqueting i ens centrarem a explicar com poden desenvolupar una campanya de inbound o de màrqueting de continguts i per a què fer-ho. Introduirem conceptes com el del branding i la connexió emocional amb el seu pùblic objectiu



Objectius específics de l'activitat:
- Conèixer la utilitat del pla de comunicació i els seus elements bàsics aplicats als projectes o iniciatives pròpies.

- Capacitar per identificar i descriure els seus perfils de públic objectiu.

- Aprendre les diferencies entre mitjans digitals i entre el inbound i el outbound màrqueting..

- Introduir el concepte de universos i la creació de continguts relacionats..

- Estudiarem casos de campanyes de continguts exitoses.


Temari complert:
- Presentació de les iniciatives i identificació de les expectatives del taller.

- Identificació de les principals tendències de comunicació en màrqueting digital aplicables a petites empreses.

- El pla de comunicació. Objectius i tipus de comunicació. Mix de mitjans digitals.

- Desenvolupament de una campanya de Inbound màrqueting.

- Creació de continguts.

- Activitat d¿autodiagnosi de cada iniciativa i projecte

- Identificació de mesures de millora per la comercialització estratègica de les iniciatives presents

Altres dates disponibles per aquesta activitat

Edició 1

Sessió presencial

dimecres 2 d’octubre · 10:00h -  14:00h

Centre per a la iniciativa emprenedora Glòries, Carrer Llacuna, 156 - 162, (Sant Martí) BARCELONA

Idioma d'impartició: Castellà


Informació general

Si no formes part de la comunitat d'emprenedoria de Barcelona Activa no podràs realitzar aquesta sessió. Per a formar-ne part cal que t'enregistris a una sessió informativa, ho pots fer fent clic aquí.
Per accedir a les sessions presencials caldrà portar el DNI o NIE.

L'activitat es realitzarà en l'idioma indicat per a cada sessió i no es canviarà.

No es deixarà accedir a l'aula a aquelles persones que arribin amb més de 15 minuts de retard.

Si tens alguna necessitat accessòria per a seguir l'activitat ( intèrpret de signes,...) avisa'ns com a mínim amb 72 hores de l'inici de l'activitat a la bústia emprenedoria@barcelonactiva.cat per a que puguem fer les gestions necessàries per a oferir una solució. Recordeu que podeu gestionar la vostra inscripció (donar-se de baixa, obtenir un certificat de participació,....) des de l'apartat d' Activitats de l'Espai personal.

En les activitats de l¿Aula Virtual es considerarà com a assistides a totes aquelles persones que hagin accedit a l¿espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s¿incorporin més tard, es comptabilitzaran com a no assistides i no se¿ls generarà el certificat corresponent.


Aula virtual

dimecres 4 de setembre · 10:00h - 13:00h

Idioma d'impartició: Català

Tipus de sessió: Monosessió

Durada: 03:00 hores

Preu: Aquesta activitat és gratuïta

Programa: MÀRQUETING I VENDES (NW)

Valoració del curs

Mitjana
8.7

Formació impartida per

Puntuació mitjana
93.0