Detall activitat
Com generar una campanya de màrqueting de continguts
Objectius generals de l'activitat: - Conèixer la utilitat de la planificació de la comunicació de màrqueting i com fer el seu pla de comunicació. - Donar a conèixer les tècniques per definir el seu públic objectiu. - Dotar d'eines a les emprenedores i empreses per introduir el inbound màrqueting als seus projectes. - Contribuir a la gestió i enfortiment de les empreses per garantir la seva viabilitat i resiliència front a un mercat en constant canvi. -Millorar la capacitat comunicativa de les persones emprenedores, empreses i entitats.
Aula virtual
dimecres 4 de setembre · 10:00h - 13:00h
Idioma d'impartició: Català
Coneixerem els aspectes que conformen la variable de comunicació en màrqueting d'una manera bàsica i orientarem a les alumnes per tal que puguin entendre quines son les diferències entre les campanyes de inbound i de outbound màrqueting i ens centrarem a explicar com poden desenvolupar una campanya de inbound o de màrqueting de continguts i per a què fer-ho. Introduirem conceptes com el del branding i la connexió emocional amb el seu pùblic objectiu
Objectius específics de l'activitat:
- Conèixer la utilitat del pla de comunicació i els seus elements bàsics aplicats als projectes o iniciatives pròpies.
- Capacitar per identificar i descriure els seus perfils de públic objectiu.
- Aprendre les diferencies entre mitjans digitals i entre el inbound i el outbound màrqueting..
- Introduir el concepte de universos i la creació de continguts relacionats..
- Estudiarem casos de campanyes de continguts exitoses.
Temari complert:
- Presentació de les iniciatives i identificació de les expectatives del taller.
- Identificació de les principals tendències de comunicació en màrqueting digital aplicables a petites empreses.
- El pla de comunicació. Objectius i tipus de comunicació. Mix de mitjans digitals.
- Desenvolupament de una campanya de Inbound màrqueting.
- Creació de continguts.
- Activitat d¿autodiagnosi de cada iniciativa i projecte
- Identificació de mesures de millora per la comercialització estratègica de les iniciatives presents
Edició 1
Sessió presencial
dimecres 2 d’octubre · 10:00h - 14:00h
Centre per a la iniciativa emprenedora Glòries, Carrer Llacuna, 156 - 162, (Sant Martí) BARCELONA
Idioma d'impartició: Castellà
Si no formes part de la comunitat d'emprenedoria de Barcelona Activa no podràs realitzar aquesta sessió. Per a formar-ne part cal que t'enregistris a una sessió informativa, ho pots fer fent clic aquí.
Per accedir a les sessions presencials caldrà portar el DNI o NIE.
L'activitat es realitzarà en l'idioma indicat per a cada sessió i no es canviarà.
No es deixarà accedir a l'aula a aquelles persones que arribin amb més de 15 minuts de retard.
Si tens alguna necessitat accessòria per a seguir l'activitat ( intèrpret de signes,...) avisa'ns com a mínim amb 72 hores de l'inici de l'activitat a la bústia emprenedoria@barcelonactiva.cat per a que puguem fer les gestions necessàries per a oferir una solució. Recordeu que podeu gestionar la vostra inscripció (donar-se de baixa, obtenir un certificat de participació,....) des de l'apartat d' Activitats de l'Espai personal.
En les activitats de l¿Aula Virtual es considerarà com a assistides a totes aquelles persones que hagin accedit a l¿espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s¿incorporin més tard, es comptabilitzaran com a no assistides i no se¿ls generarà el certificat corresponent.
Aula virtual
dimecres 4 de setembre · 10:00h - 13:00h
Idioma d'impartició: Català
Tipus de sessió: Monosessió
Durada: 03:00 hores
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Programa: MÀRQUETING I VENDES (NW)