ActivityDetail

Com generar una campanya de màrqueting de continguts

Objectius generals de l'activitat: - Conèixer la utilitat de la planificació de la comunicació de màrqueting i com fer el seu pla de comunicació. - Donar a conèixer les tècniques per definir el seu públic objectiu. - Dotar d'eines a les emprenedores i empreses per introduir el inbound màrqueting als seus projectes. - Contribuir a la gestió i enfortiment de les empreses per garantir la seva viabilitat i resiliència front a un mercat en constant canvi. -Millorar la capacitat comunicativa de les persones emprenedores, empreses i entitats.

Aula virtual

dijous 23 de gener · 10:00h - 13:00h

Idioma d'impartició: Català

Objectius específics | Temari

Coneixerem els aspectes que conformen la variable de comunicació en màrqueting d'una manera bàsica i orientarem a les alumnes per tal que puguin entendre quines son les diferències entre les campanyes de inbound i de outbound màrqueting i ens centrarem a explicar com poden desenvolupar una campanya de inbound o de màrqueting de continguts i per a què fer-ho. Introduirem conceptes com el del branding i la connexió emocional amb el seu pùblic objectiu



Objectius específics de l'activitat:
- Conèixer la utilitat del pla de comunicació i els seus elements bàsics aplicats als projectes o iniciatives pròpies.

- Capacitar per identificar i descriure els seus perfils de públic objectiu.

- Aprendre les diferencies entre mitjans digitals i entre el inbound i el outbound màrqueting..

- Introduir el concepte de universos i la creació de continguts relacionats..

- Estudiarem casos de campanyes de continguts exitoses.


Temari complert:
- Presentació de les iniciatives i identificació de les expectatives del taller.

- Identificació de les principals tendències de comunicació en màrqueting digital aplicables a petites empreses.

- El pla de comunicació. Objectius i tipus de comunicació. Mix de mitjans digitals.

- Desenvolupament de una campanya de Inbound màrqueting.

- Creació de continguts.

- Activitat d¿autodiagnosi de cada iniciativa i projecte

- Identificació de mesures de millora per la comercialització estratègica de les iniciatives presents

Altres dates disponibles per aquesta activitat

Informació no disponible

Informació general

Si no formes part de la comunitat d'emprenedoria de Barcelona Activa no podràs realitzar aquesta sessió. Per a formar-ne part cal que t'enregistris a una sessió informativa, ho pots fer fent clic aquí.
Per accedir a les sessions presencials caldrà portar el DNI o NIE.

L'activitat es realitzarà en l'idioma indicat per a cada sessió i no es canviarà.

No es deixarà accedir a l'aula a aquelles persones que arribin amb més de 15 minuts de retard.

Si tens alguna necessitat accessòria per a seguir l'activitat ( intèrpret de signes,...) avisa'ns com a mínim amb 72 hores de l'inici de l'activitat a la bústia emprenedoria@barcelonactiva.cat per a que puguem fer les gestions necessàries per a oferir una solució. Recordeu que podeu gestionar la vostra inscripció (donar-se de baixa, obtenir un certificat de participació,....) des de l'apartat d' Activitats de l'Espai personal.

En les activitats de l¿Aula Virtual es considerarà com a assistides a totes aquelles persones que hagin accedit a l¿espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s¿incorporin més tard, es comptabilitzaran com a no assistides i no se¿ls generarà el certificat corresponent.


Aula virtual

dijous 23 de gener · 10:00h - 13:00h

Idioma d'impartició: Català

Tipus de sessió: Monosessió

Durada: 03:00 hores

Preu: Aquesta activitat és gratuïta

Programa: MÀRQUETING I VENDES (NW)

Valoració del curs

Mitjana
9.3

Formació impartida per

Puntuació mitjana
9.3