Detall activitat
Storytelling per a persones emprenedores
Descobreix les eines i tècniques de Storytelling per elaborar una estratègia de comunicació que destaqui el teu producte o servei. A través de diferents models de relats, transformaràs a la persona usuària en la veritable protagonista de la teva emprenedoria. Una estratègia efectiva per construir el relat de la teva empresa en l'entorn digital, presentacions i esdeveniments.
Monosessió: 1 sessió de 4 hores
Activitat gratuïta
Sessió presencial
dimarts 19 de novembre · 16:00h - 20:00h
Centre per a la iniciativa emprenedora Glòries, Carrer Llacuna, 156 - 162, (Sant Martí) BARCELONA
Idioma d'impartició: Castellà
El Storytelling és el nou paradigma de la comunicació. Amb la revolució de les noves tecnologies, el/la consumidor/a ha deixat de ser un ens passiu que només rep missatges. Rebutja la publicitat invasiva i, per contra,cerca continguts que li aportin valor.
Les marques necessiten reinventar la seva manera de comunicar-se. Es tracta d'escoltar als i les usuàries per conèixer els seus interessos i identificar aquells valors comuns amb els que pugui entaular una conversa que li permeti connectar. I la manera més efectiva per connectar són les històries.
Els éssers humans estem formats per històries, hem crescut amb elles, ens atrauen i les necessitem perquè li aporten un sentit a la nostra experiència, ens emocionen.
Objectiu general:
Descobrir el poder de les històries per elaborar estratègies de comunicació.
Objectius específics:
Aprendre a construir el relat d'una marca, producte o servei a través de les eines de Storytelling.
Establir les bases per dissenyar una estratègia de comunicació on l'usuari és el protagonista.
TEMARI:
1. Descobreix l'ADN de les històries. Quins elements ha de tenir una història? Com es construeix un personatge? Com identificar les premisses?
2. Transforma al teu usuari en protagonista. Utilitzant un perfil de personatge, es descriurà a l'usuari, el protagonista de la nostra història.
3. Tria un model de relat universal: Analitzarem els models de relat universal i a través de diferents casos d'èxit podràs triar el que més s'identifica amb la teva marca/empresa/producte/servei.
4. Aplica cirurgia narrativa: Realitzarem diferents exercicis per trencar amb els patrons de la comunicació tradicional.
5. Construeix el relat de la teva marca / empresa. Exposaràs els elements que al llarg del taller hagis anat identificant per construir el relat de la teva marca/empresa/producte/servei.
Daniel Resnich de GOODMOMENT, guionista de cinema i TV trasllada el seu know-how de Storyteller a les marques per ajudar-les a connectar amb l'audiènciaa través d'estratègies de comunicació que la converteixinen protagonista.
Edició 1
Aula virtual
dimarts 10 de desembre · 10:00h - 14:00h
(Sant Martí)
Idioma d'impartició: Castellà
Si no formes part de la comunitat Netactiva, cal que t'enregistris trucant al 901 551 155 i sol·licita dia i hora per a una sessió informativa. O bé, fes clic aquí.
És imprescindible que portis el teu DNI o NIE vigent (o en el seu defecte el resguard de renovació). En cas que portis un NIE en paper, caldrà adjuntar també el passaport o el document d'identitat del país d'origen.
Per garantir el rigor i la qualitat formativa, no es permetrà l'entrada a l'aula un cop passats 15 minuts de l'inici de l'activitat.
En cas que no puguis assistir a l'activitat, és necessari que et donis de baixa amb 12 hores d'antel·lació entrant a lapartat ACTIVITATS del teu Espai Personal, al qual pots accedirfent clicaquí. D'aquesta manera una altra persona podria aprofitar la teva plaça.
Aquestes activitats es realitzen en català, excepte en casos particulars i a no ser que la majoria de les persones assistents sol·licitin que es facin en castellà.
Sessió presencial
dimarts 19 de novembre · 16:00h - 20:00h
Centre per a la iniciativa emprenedora Glòries, Carrer Llacuna, 156 - 162, (Sant Martí) BARCELONA
Idioma d'impartició: Castellà
Tipus de sessió: Monosessió
Durada: 04:00 hores
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Programa: MÀRQUETING I VENDES (NW)