ActivityDetail

Del Pla de màrqueting al 1, 2, 3 accions!.

En aquest taller aprendrem a desenvolupar el nostre pla de màrqueting, treballant sobre cada iniciativa dels assistents i aplicant diverses eines d'anàlisi de l'entorn i competidors, previsió de vendes i elaboració del pressupost fins a les accions tàctiques que es deriven del pla en els àmbits de la comunicació, distribució, pricing i proposta de valor.

Aula virtual

dilluns 6 de maig · 15:00h - 18:00h

Aula virtual

dimecres 8 de maig · 15:00h - 18:00h

Aula virtual

dijous 9 de maig · 15:00h - 18:00h

(Sant Martí)

Idioma d'impartició: Català

Objectius específics | Temari

Objectius generals de l¿activitat:
· Conèixer el pla de màrqueting, la seva utilitat i com fer-lo.
· Dotar d¿eines a les emprenedores i empreses per traslladar els objectius estratègics del
màrqueting a accions concretes per als seus projectes.
· Contribuir a la gestió i enfortiment de les empreses per garantir la seva viabilitat i resiliència front
a un mercat en constant canvi.
· Millorar la capacitat analítica i de planificació i execució de plans de comercialització de les persones emprenedores, empreses i entitats.

Objectius específics de l¿activitat:
3 Conèixer la utilitat de dedicar temps a planificar el màrqueting dels projectes dels assistents..
· Conèixer els passos per a l'elaboració d'un pla de màrqueting.
· Identificar les eines per fer una previsió de vendes i un pressupost de màrqueting.
· Adquirir coneixements per poder establir objectius SMART i desglossar el pla de màrqueting en accions concretes.
· Determinar quines accions concretes o tàctiques hem de prioritzar.
· Aprendre els conceptes bàsics per planificar accions de comunicació d¿acord amb el pla
establert


Temari del Taller ( a realitzar al llarg dels 3 dies):
1- Presentació de les iniciatives i identificació de les expectatives del taller.
2- El pla de màrqueting.
3- Elaboració d'un pla de màrqueting. Les fases.
4- Previsió de vendes
5- Pressupost
6- Aprendre quines son les variables del màrqueting mix i com es reflecteixen en el pla.
7- Traslladar els objectius generals del pla a accions concretes..
8- Elaborem el pla de comunicació de les iniciatives dels assistents .
9- Presentació i posada en comú dels plans i les accions de les iniciatives presents.
10-Conclusions i tancament.

Altres dates disponibles per aquesta activitat

Informació no disponible

Informació general

Si no formes part de la comunitat d'emprenedoria de Barcelona Activa no podràs realitzar aquesta sessió. Per a formar-ne part cal que t'enregistris a una sessió informativa, ho pots fer fent clic aquí.
Per accedir a les sessions presencials caldrà portar el DNI o NIE.

L'activitat es realitzarà en l'idioma indicat per a cada sessió i no es canviarà.

No es deixarà accedir a l'aula a aquelles persones que arribin amb més de 15 minuts de retard.

Si tens alguna necessitat accessòria per a seguir l'activitat ( intèrpret de signes,...) avisa'ns com a mínim amb 72 hores de l'inici de l'activitat a la bústia emprenedoria@barcelonactiva.cat per a que puguem fer les gestions necessàries per a oferir una solució. Recordeu que podeu gestionar la vostra inscripció (donar-se de baixa, obtenir un certificat de participació,....) des de l'apartat d' Activitats de l'Espai personal.

En les activitats de l¿Aula Virtual es considerarà com a assistides a totes aquelles persones que hagin accedit a l¿espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s¿incorporin més tard, es comptabilitzaran com a no assistides i no se¿ls generarà el certificat corresponent

Tipus de sessió: Multisessió

Durada: 09:00 hores

Preu: Aquesta activitat és gratuïta

Programa: MÀRQUETING I VENDES (NW)

Formació impartida per

Puntuació mitjana

Informació no disponible

-