Màrqueting estratègic
Màrqueting estratègic
Activitat pensada per a totes aquelles persones que no s'han acostat mai al màrqueting. En aquesta sessió treballarem de manera iniciàtica les principals temàtiques de la matèria per aprofundir a les àrees que més interessin a les iniciatives presents. La sessió acabarà amb una activitat d'autodiagnosi per tal que les participants coneguin els següents passos que podrien aplicar al seu projecte per treure profit del màrqueting.
El taller s'adreça a persones emprenedores i petites empreses que s'encarreguin de la comercialització dins de qualsevol format jurídic en procés d'ideació, constitució, de recent creació o sense coneixements profunds de planificació i estratègia comercial.
Objectius generals de l'activitat:
- Conèixer la utilitat del màrqueting i els elements bàsics del màrqueting empresarial.
- Dotar d'eines a les emprenedores i empreses per introduir el màrqueting estratègic als seus projectes.
- Contribuir a la gestió i enfortiment de les empreses per garantir la seva viabilitat i resiliència front a un mercat en constant canvi.
- Millorar la capacitat comunicativa de les persones emprenedores, empreses i entitats.
Objectius específics de l'activitat:
- Conèixer la utilitat del màrqueting i els elements bàsics del màrqueting empresarial aplicats als projectes o iniciatives pròpies.
- Capacitar per identificar i analitzar les febleses i oportunitats comercials de l'empresa o projecte.
- Aprendre a detectar oportunitats de comercialització estratègica.
En cas que no puguis assistir a l'activitat, és necessari que et donis de baixa amb 12 hores d'antel·lació entrant a l'apartat ACTIVITATS del teu Espai Personal, al qual pots accedir fent clic aquí. D'aquesta manera una altra persona podria aprofitar la teva plaça.
En cas de cancel·lació s'avisarà a les persones inscrites.
Aquestes activitats es realitzen en l'idioma d'impartició que s'estableix per cada sessió i informat al calendari.
Categoria: Màrqueting i vendes (NW)