ActivityDetail

Aula Virtual - Màrqueting i segmentació de clients per a projectes ESS

La segmentació aconsegueix que les accions de màrqueting siguin més efectives: aprèn a identificar les persones o els col·lectius que poden tenir més interès en els teus productes o serveis ESS! Conèixer qui són, quins interessos tenen i com s'ha d'actuar, ajuda a saber quines accions i estratègies cal seguir per connectar-hi i poder fer arribar el missatge.

Aula virtual

dijous 25 d’abril · 15:30h - 17:30h

Idioma d'impartició: Català

Objectius específics | Temari

IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió

Objectius generals de l'activitat:

-Aprendre a identificar les persones o grups de destinatàries dels nostres productes o serveis del mercat social / ESS

-Conèixer com connectar-hi i quines accions són les més adequades per aquest sector.

Objectius específics de l'activitat:


-Aprendre a fer el nostre mapa de públics
-Saber conèixer i interactuar amb els nostres públics
-Aprendre a connectar amb les persones clientes
-Saber quines accions de comunicació i màrqueting són les més efectives en el sector ESS

Temari complet:

Bloc 1 Identifiquem la nostra audiència: el mapa
-Públics externs
-Públics interns
-Prioritzem els públics
-Públics ESS, són diferents?

Bloc 2 Com són els nostres públics
-On els trobem?
-Com interactuem amb ells?
-Quina relació hi tenim?

Bloc 3 Les accions més efectives
-El nostre client ideal o buyer persona
-La comunicació de nínxol
-Connectem!

Aquesta activitat forma part de l'itinerari: Capacitació en màrqueting, comercial i vendes. 

A més, us recomanem les següents formacions per consolidar altres aspectes més concrets:



Altres dates disponibles per aquesta activitat

Edició 1

Sessió presencial

dimecres 19 de juny · 10:00h -  12:00h

Ca n'Andalet/InnoBA, Passatge Andalet, 11, (Horta-Guinardó) BARCELONA

Idioma d'impartició: Català


Informació general

L'activitat es realitzarà en l'idioma indicat per a cada sessió.
Recordeu que podeu gestionar la vostra inscripció (donar-se de baixa, obtenir un certificat de participació,....) des de l'apartat d' Activitats de l'Espai personal.
Per a més informació o si tens alguna necessitat especial i requereixes de suport per seguir l'activitat escriu-nos a innovaciosocioeconomica@barcelonactiva.cat

En cas que no puguis assistir a l'activitat, és necessari que et donis de baixa amb 12 hores d'antelació entrant a l'apartat ACTIVITATS del teu Espai Personal, al qual pots accedir fent clic aquí. D'aquesta manera una altra persona podria aprofitar la teva plaça.
Barcelona Activa ofereix tallers i activitats formatives en Economia Social i Solidària adreçats a persones i col·lectius que volen emprendre noves iniciatives socioeconòmiques. Consulta l'oferta de cursos i tallers actuals aquí!
En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a assistides a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 15 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard, es comptabilitzaran com a no assistides i no se'ls generarà el certificat corresponent.

Tipus de sessió: Monosessió

Durada: 02:00 hores

Preu: Aquesta activitat és gratuïta

Programa: MÀRQUETING I VENDES (NW)

Valoració del curs

Mitjana
9.5

Formació impartida per

Puntuació mitjana
9.0