Detall activitat
Aula Virtual - Màrqueting i segmentació de clients per a projectes ESS
La segmentació aconsegueix que les accions de màrqueting siguin més efectives: aprèn a identificar les persones o els col·lectius que poden tenir més interès en els teus productes o serveis ESS! Conèixer qui són, quins interessos tenen i com s'ha d'actuar, ajuda a saber quines accions i estratègies cal seguir per connectar-hi i poder fer arribar el missatge.
Aula virtual
dijous 25 d’abril · 15:30h - 17:30h
Idioma d'impartició: Català
IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió
Objectius generals de l'activitat:
-Aprendre a identificar les persones o grups de destinatàries dels nostres productes o serveis del mercat social / ESS
-Conèixer com connectar-hi i quines accions són les més adequades per aquest sector.
Objectius específics de l'activitat:
-Aprendre a fer el nostre mapa de públics
-Saber conèixer i interactuar amb els nostres públics
-Aprendre a connectar amb les persones clientes
-Saber quines accions de comunicació i màrqueting són les més efectives en el sector ESS
Temari complet:
Bloc 1 Identifiquem la nostra audiència: el mapa
-Públics externs
-Públics interns
-Prioritzem els públics
-Públics ESS, són diferents?
Bloc 2 Com són els nostres públics
-On els trobem?
-Com interactuem amb ells?
-Quina relació hi tenim?
Bloc 3 Les accions més efectives
-El nostre client ideal o buyer persona
-La comunicació de nínxol
-Connectem!
Aquesta activitat forma part de l'itinerari: Capacitació en màrqueting, comercial i vendes.
- SESSIONS TRONCALS:
- Màrqueting i segmentació de clients per a projectes d'ESS
- Quant venem i amb quin marge? El pla de vendes del nostre projecte d'ESS
- L'estudi de mercat i les tècniques comercial i de venda des d'una vessant ética
A més, us recomanem les següents formacions per consolidar altres aspectes més concrets:
- Empreses d'ESS i mitjans de comunicació
- Eines digitals de gestió interna per a les organitzacions de l'ESS
- Aprèn què és i guanya autonomia en SEO (posicionament orgànic a google o d'altres cercadors)
- Taller pràctic de Ecommerce: com començar a vendre avui.
Edició 1
Sessió presencial
dimecres 19 de juny · 10:00h - 12:00h
Ca n'Andalet/InnoBA, Passatge Andalet, 11, (Horta-Guinardó) BARCELONA
Idioma d'impartició: Català
L'activitat es realitzarà en l'idioma indicat per a cada sessió.
Recordeu que podeu gestionar la vostra inscripció (donar-se de baixa, obtenir un certificat de participació,....) des de l'apartat d' Activitats de l'Espai personal.
Per a més informació o si tens alguna necessitat especial i requereixes de suport per seguir l'activitat escriu-nos a innovaciosocioeconomica@barcelonactiva.cat
En cas que no puguis assistir a l'activitat, és necessari que et donis de baixa amb 12 hores d'antelació entrant a l'apartat ACTIVITATS del teu Espai Personal, al qual pots accedir fent clic aquí. D'aquesta manera una altra persona podria aprofitar la teva plaça.
Barcelona Activa ofereix tallers i activitats formatives en Economia Social i Solidària adreçats a persones i col·lectius que volen emprendre noves iniciatives socioeconòmiques. Consulta l'oferta de cursos i tallers actuals aquí!
En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a assistides a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 15 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard, es comptabilitzaran com a no assistides i no se'ls generarà el certificat corresponent.
Tipus de sessió: Monosessió
Durada: 02:00 hores
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Programa: MÀRQUETING I VENDES (NW)