ActivityDetail

Màrqueting mix: Producte, preu, promoció i canals

En aquest taller, basat en la metodologia pedagògica de taller en aula, aprendrem a identificar les variables del màrqueting en les quals podem agrupar totes les accions de comercialització de una empresa, analitzant la seva importància estratègica i les diferents opcions que tenim a l'hora de dissenyar productes i d'escollir i 'aplicar polítiques de preus, de distribució de productes i de planificar la comunicació.

Sessió presencial

dilluns 15 d’abril · 10:00h - 13:00h

Sessió presencial

dimarts 16 d’abril · 10:00h - 13:00h

Centre per a la iniciativa emprenedora Glòries, Carrer Llacuna, 156 - 162, (Sant Martí) BARCELONA

Idioma d'impartició: Català

Objectius específics | Temari

Objectius generals de l'activitat:

- Conèixer la utilitat del màrqueting i conèixer totes les accions i tasques que formen part del mix
de màrqueting.
- Dotar d'eines a les persones emprenedores i empreses per introduir el màrqueting estratègic als seus projectes.
- Contribuir a la gestió i enfortiment de les empreses per garantir la seva viabilitat i resiliència front a un mercat en constant canvi.
- Millorar la capacitat comercial de les persones emprenedores, empreses i entitats.
Objectius específics de l'activitat:
- Conèixer la utilitat de planificar les accions de màrqueting dels seus projectes i iniciatives.
- Capacitar per entendre les diferents variables que conformen el màrqueting de una empresa i
com es relacionen entre elles.
- Identificar les eines mercadotècniques més útils i aplicables al projecte o empresa.
- Aprendre els conceptes bàsics per planificar la comunicació, distribució i el establiment de preus.

Temari complet 
1- Presentació de les iniciatives i identificació de les expectatives del taller.
2- Què es el màrqueting? En què consisteix el màrqueting mix o conjunt de variables estratègiques del màrqueting?
3- Identificació de les diferents etapes del màrqueting mix d'acord a la seva evolució des dels inicials 50s del segle XX fins ara.
4- El context actual i la participació del client en el disseny i adaptació de la proposta de valor.
5- Quines polítiques de fixació de preus podem escollir segons la nostre activitat?
6- Com fer la planificació de la comunicació tenint en compte els mitjans digitals i els tradicionals.
7- Aprendre com escollir canals de distribució y com es gestiona la omnicanalitat.

Altres dates disponibles per aquesta activitat

Informació no disponible

Informació general

Si no formes part de la comunitat Netactiva, cal que t'enregistris a una sessió informativa fent clic aquí.
En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a "assistides" a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard, es comptabilitzaran com a "no assistides" i no se'ls generarà el certificat corresponent.

Tipus de sessió: Multisessió

Durada: 06:00 hores

Preu: Aquesta activitat és gratuïta

Programa: MÀRQUETING I VENDES (NW)

Valoració del curs

Mitjana
9.33

Formació impartida per

Puntuació mitjana
9.5