Detall activitat
Com generar leads i oportunitats de venda mitjançant la interacció digital amb els clients (Nova)- Aula Virtual
En aquesta sessió aprendrem a generar oportunitats d'interacció perquè aquelles persones o empreses interessades en la nostra proposta s'identifiquin, proporcionant-nos les seves dades de contacte i permetent-nos establir una comunicació fluida que, en última instància, ens permeti culminar el procés de venda. Que l'emprenedor conegui els principals canals d'obtenció de leads, quins tipus d'accions tenen els majors índexs de conversió i en quins casos tenen major utilitat. Els assistents podran distingir els principals canals d'obtenció de leads, depenent de la tipologia de negoci. Els assistents aprendran quines són les propostes de continguts i publicitàries que millor funcionen per a cada cas: Informes, estudis, vídeos, enquestes, trivia,... Els assistents aprendran a identificar els aspectes clau en cada peça (web, landing page, ebook, sampling, vídeo,...) per a implementar en el seu propi negoci.
Aula virtual
divendres 31 de març · 10:00h - 13:00h
Idioma d'impartició: Català
Informació no disponible
IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams.
Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
Les activitats formatives es desenvoluparan en català, excepte si la persona formadora considera que cal un canvi d'idioma per a millorar el seguiment de la sessió o si un nombre significatiu de persones assistents demana un canvi d'idioma.
Informació addicional
Tipus de sessió: Monosessió
Durada: 03:00 hores
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Programa: GESTIÓ EMPRESARIAL I FINANÇAMENT (NW)
Formació impartida per
Informació no disponible