ActivityDetail

Com generar leads i oportunitats de venda mitjançant la interacció digital amb els clients (Nova)- Aula Virtual

En aquesta sessió aprendrem a generar oportunitats d'interacció perquè aquelles persones o empreses interessades en la nostra proposta s'identifiquin, proporcionant-nos les seves dades de contacte i permetent-nos establir una comunicació fluida que, en última instància, ens permeti culminar el procés de venda. Que l'emprenedor conegui els principals canals d'obtenció de leads, quins tipus d'accions tenen els majors índexs de conversió i en quins casos tenen major utilitat. Els assistents podran distingir els principals canals d'obtenció de leads, depenent de la tipologia de negoci. Els assistents aprendran quines són les propostes de continguts i publicitàries que millor funcionen per a cada cas: Informes, estudis, vídeos, enquestes, trivia,... Els assistents aprendran a identificar els aspectes clau en cada peça (web, landing page, ebook, sampling, vídeo,...) per a implementar en el seu propi negoci.

Aula virtual

divendres 31 de març · 10:00h - 13:00h

Idioma d'impartició: Català

Objectius específics | Temari



Altres dates disponibles per aquesta activitat

Informació no disponible

Informació general

IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams.

Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.

Les activitats formatives es desenvoluparan en català, excepte si la persona formadora considera que  cal un canvi d'idioma per a millorar el seguiment de la sessió  o si un nombre significatiu de persones assistents demana un canvi d'idioma.

Documentació de l'activitat

Tipus de sessió: Monosessió

Durada: 03:00 hores

Preu: Aquesta activitat és gratuïta

Programa: GESTIÓ EMPRESARIAL I FINANÇAMENT (NW)

Formació impartida per

Puntuació mitjana

Informació no disponible

-