Detall activitat
Defineix el teu eCommerce: què aporta cada canal i com integrar-los a l'estratègia de venda - Aula Virtual
La persona emprenedora necessita activar diversos canals per a a maximitazar visibilitat i vendes. En aquesta sessió es donaran a coneixer els principals canals per a la venda de productes, i pugui desenvolupar una estratègia multicanal o la que més li convigui i presentar l'oferta de productes/serveis de forma eficaç, harmònica i consistent.
Aula virtual
divendres 3 de febrer · 15:30h - 18:30h
Idioma d'impartició: Català
IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
Vull començar a vendre on line. Però que em convé més desenvolupar el meu propi ecommerce, mitjançant plataformes com wordpress, shopify,... o és millor ser un "vendor" dins d'un marketplace més gran? O potser he de fer una combinació d'ambdues opcions?
En aquest seminari et volem donar les claus per a que puguis pendre decisons saben que implicarà per a l'estrategia i per a la teva estructura organitzativa.
Edició 1
Aula virtual
divendres 24 de març · 15:30h - 18:30h
Idioma d'impartició: Castellà
Per a participar en aquesta activitat cal que formis part de la comunitat de persones emprenedores de Barcelona Activa. Per a formar part només cal que facis una de les nostres sessions informatives on line.
Per garantir el rigor i la qualitat formativa, no es permetrà l'entrada a l'aula un cop passats 15 minuts de l'inici de l'activitat.
Si finalment no pots participar en l'activitat, preguem et donis de baixa utilitzant l'apartat d'Activitas del teu Espai Personal.
Informació addicional
Tipus de sessió: Monosessió
Durada: 03:00 hores
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Programa: GESTIÓ EMPRESARIAL I FINANÇAMENT (NW)
Formació impartida per
Informació no disponible