ActivityDetail

Màrqueting de continguts: com fer-los rellevants i memorables - AULA VIRTUAL

Molta clientela rebutja la publicitat intrusiva. Oferir continguts interessants, atractius i veritablement valuosos et permet donar a conèixer el teu producte o servei a un públic potencial, generar vendes i fidelitzar clientela. Descobreix com posar a la clientela al centre del teu relat. Si ho fas, aconseguiràs la seva atenció i fins i tot l'enamoraràs. És un mètode sostenible, relativament econòmic i poc intrusiu amb el que aprendràs a desenvolupar una estratègia de continguts d'alta qualitat. Utilitza els diferents formats i canals, siguin els mitjans professionals, el teu web o les diferents xarxes socials. Aprèn les claus per generar continguts, planificar la seva difusió i mesurar la seva eficàcia.

Monosessió: 1 sessió de 3 hores

Activitat gratuïta

Aula virtual

dimarts 28 de juny · 15:30h - 18:30h

Idioma d'impartició: Català

Objectius específics | Temari

IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.

OBJECTIU GENERAL:

Conèixer els beneficis i possibilitats del màrqueting de continguts, els seus punts clau, els formats i els canals de distribució més apropiats per a cada moment del procés de venda. Aprendre a generar i valorar continguts rellevants i memorables, encara sense tenir especials coneixements de periodisme, fotografia, disseny gràfic o producció audiovisual.

OBJECTIUS ESPECÍFICS:

Mostrar les claus i eines perquè cada assistent pugui iniciar la pràctica del màrqueting de continguts d'una forma planificada i eficaç.

TEMARI:

- Per què fer màrqueting de continguts,
- Com capturar l'atenció de la teva audiència,
- Els continguts memorables: per què unes històries es recorden i unes altres s'obliden,
- Com crear el teu nínxol de continguts i construir comunitat,
- Els canvis en els mitjans i en les audiències,
- L'estratègia de continguts: quins missatges, quins formats i quins canals,
- Criteris bàsics d'edició, fotografia, vídeo i disseny gràfic,
- L'optimització de continguts per a cercadors,
- Continguts per a cada etapa del viatge de l'usuariat: generar atenció i tràfic, generar contactes, generar vendes, fidelitzar,
- La relació amb els mitjans de comunicació professionals (premsa, ràdio, TV i els seus canals en línia),
- Convertir-te en el teu propi mitjà (web, blog, butlletins, catàlegs, publicacions, presentacions, vídeos, webinars, esdeveniments i intranet),
- Quines xarxes socials utilitzar en cada cas, punts clau per al seu ús eficaç,
- Pràctica sobre estratègia de continguts,
- Eines de publicació i mesura,
- Com fer un pla de continguts i calendari editorial,
- Els mesuraments i anàlisis de resultats.

Altres dates disponibles per aquesta activitat

Informació no disponible

Informació general

Si no formes part de la comunitat Netactiva, cal que t'enregistris a una sessió informativa fent clic aquí.


En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a "assistides" a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard, es comptabilitzaran com a "no assistides" i no se'ls generarà el certificat corresponent.

Tipus de sessió: Monosessió

Durada: 03:00 hores

Preu: Aquesta activitat és gratuïta

Programa: MÀRQUETING I VENDES (NW)

Formació impartida per

Puntuació mitjana

Informació no disponible

-