ActivityDetail

Estudis de mercat.Per què necessites prendre les bones decisions sobre el teu negoci/idea? - Aula Virtual

Una metodologia per saber trobar la informació que necessites. Ja sigui per validar la teva idea, conèixer al teu client o saber on posar la teva botiga. Aquest son només uns dels aspectes que tractarem. Monosessió de 3 hores de durada

Aula virtual

dimarts 18 de gener · 09:30h - 12:30h

Idioma d'impartició: Català

Objectius específics | Temari

IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.


Aquesta activitat és imprescindible per qualsevol emprenedor que vol crear la seva empresa i necessita conèixer amb profunditat al seu mercat. No es poden córrer riscos, hem de minimitzar-los, per tant, hem de saber aspectes bàsics com què vol el nostre client, què fa la competència, etc. Aquesta activitat ens ensenya una metodologia de treball i els coneixements bàsics per fer jo la meva investigació.
OBJECTIU GENERAL:
Aprèn a analitzar el mercat per tal d'extreure conclusions que t'ajudin a desenvolupar adequadament el teu projecte de negoci.

OBJECTIUS ESPECÍFICS:
-Saber quan fer un estudi de mercat.
-Conèixer quines fonts d'informació existeixen.
-Definir el full de ruta del teu estudi de mercat.
-Conèixer les diferents tècniques que utilitzem per fer estudis de mercat.
-Conèixer els diferents tipus d'estudi de mercat i quins necessitem.
-Aprendre a fer un qüestionari.
-Aprendre a fer una entrevista.
-Aprendre a prendre decisions amb la informació que tenim.

TEMARI:
-Quan hem de fer un estudi de mercat.
-Quins tipus d'estudi de mercat hi ha?
-Quins estudis són més apropiats per la nostra investigació?
-Comencem el procés d'investigació. Etapes
-Com fer un qüestionari?
-On puc trobar més informació?

Altres dates disponibles per aquesta activitat

Edició 1

Aula virtual

dimarts 25 de gener · 09:30h -  12:30h

Idioma d'impartició: Català


Edició 2

Aula virtual

dimarts 8 de febrer · 09:30h -  12:30h

Idioma d'impartició: Català


Edició 3

Aula virtual

dilluns 21 de febrer · 09:30h -  12:30h

Idioma d'impartició: Català


Edició 4

Aula virtual

dilluns 7 de març · 15:30h -  18:30h

Idioma d'impartició: Català


Edició 5

Aula virtual

dilluns 21 de març · 09:30h -  12:30h

Idioma d'impartició: Català


Informació general

Si no formes part de la comunitat Netactiva, cal que t'enregistris a una sessió informativa fent clic aquí.

En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a "assistides" a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard, es comptabilitzaran com a "no assistides" i no se'ls generarà el certificat corresponent

Tipus de sessió: Monosessió

Durada: 03:00 hores

Preu: Aquesta activitat és gratuïta

Programa: MÀRQUETING I VENDES (NW)

Formació impartida per

Puntuació mitjana

Informació no disponible

-