ActivityDetail

Màrqueting digital per a negocis a peu de carrer (Comerços) - Aula virtual

Coneixerem els aspectes que conformen el màrqueting online d'una manera bàsica i orientarem a les alumnes per tal que puguin entendre quines branques del màrqueting digital els interessa desenvolupar. Introduirem conceptes com el del ROI (retorn de la inversió de les campanyes), o conceptes com la del valor de la vida esperada del client entrant en detall de les estratègies i plataformes de màrqueting més bàsiques.

Aula virtual

dijous 6 de juny · 10:00h - 13:00h

Idioma d'impartició: Català

Objectius específics | Temari

IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.

Objectius generals de l'activitat:
Conèixer la utilitat del màrqueting i els elements bàsics del màrqueting online.
Dotar d'eines a les emprenedores i empreses per introduir el màrqueting online als seus projectes.
Contribuir a la gestió i enfortiment de les empreses per garantir la seva viabilitat i resiliència front a un mercat en constant canvi.
Millorar la capacitat comunicativa de les persones emprenedores, empreses i entitats.

Objectius específics de l'activitat:
Conèixer la utilitat del màrqueting i els elements bàsics del màrqueting online aplicats als projectes o iniciatives pròpies.
Capacitar per identificar i analitzar les febleses i oportunitats de comercialització online de l'empresa o projecte.
Aprendre a detectar oportunitats de comercialització online fàcilment aplicables.
Introduir el concepte de omnicanalitat i la importància de integrar la comercialització online i offline.
Estudiarem casos combinant conceptes com el webrooming i showrooming per il·lustrar la relació entre la venda en botigues físiques i virtuals.

Temari 
Presentació de les iniciatives i identificació de les expectatives del taller.
Identificació de les principals tendències de màrqueting digital aplicables a petites empreses.
Revisió d'estratègies i plataformes de màrqueting digital bàsiques
Avaluació del Retorn de la Inversió de les campanyes (ROI) i vida esperada del client com elements clau per decidir quina estratègia de màrqueting digital és la més adient al projecte.
Activitat d'autodiagnosi de cada iniciativa i projecte
Identificació de mesures de millora per la comercialització estratègica de les iniciatives presents

Altres dates disponibles per aquesta activitat

Informació no disponible

Informació general

L'activitat es realitzarà en l'idioma indicat per a cada sessió.
Recordeu que podeu gestionar la vostra inscripció (donar-se de baixa, obtenir un certificat de participació,....) des de l'apartat d' Activitats de l'Espai personal.
Per a més informació o si tens alguna necessitat especial i requereixes de suport per seguir l'activitat escriu-nos a innovaciosocioeconomica@barcelonactiva.cat

En cas que no puguis assistir a l'activitat, és necessari que et donis de baixa amb 12 hores d'antelació entrant a l'apartat ACTIVITATS del teu Espai Personal, al qual pots accedir fent clic aquí. D'aquesta manera una altra persona podria aprofitar la teva plaça.
Barcelona Activa ofereix tallers i activitats formatives en Economia Social i Solidària adreçats a persones i col·lectius que volen emprendre noves iniciatives socioeconòmiques. Consulta l'oferta de cursos i tallers actuals aquí!
En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a assistides a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 15 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard, es comptabilitzaran com a no assistides i no se'ls generarà el certificat corresponent.

Tipus de sessió: Monosessió

Durada: 03:00 hores

Preu: Aquesta activitat és gratuïta

Programa: MÀRQUETING I VENDES (NW)

Formació impartida per

Puntuació mitjana

Informació no disponible

-