bcn.cat/emprenedoria

 
 

Selecciona l'idioma i altres opcions:

Usuaris/àries registrats/ades

Accessos a les diverses opcions del web:


Informe

Disenya el teu pla de màrqueting comunicacional

Resum del informe

Aquest informe descriu els diferents criteris de segmentació de mercat, algunes de les estratègies de posicionament existents i la metodologia per desenvolupar una estratègia de màrqueting comunicacional.

Més informes
Disenya les teves eines d'investigació

Aquest informe descriu les diferents classificacions de fonts d¿informació, els instruments d¿investigació i les recomanacions pel seu us en els petits negocis, així com aquells temes que cal investigar.

El Benchmarking

Amb tota certesa, encara que potser no ho recordem, hem sentit o llegit en algun context empresarial el terme anglès benchmarking. L'objectiu d'aquest informe és introduir al lector en aquesta eina d'aprenentatge i canvi, cada cop més utilitzada per millorar la competitivitat de les empreses.

Versió per a descarregar

Versió per a descarregar

Tota l'activitat d'emprenedoria en PDF...

Necessites Adobe Acrobat per obrir el fitxer

Referències

  • Kotler, Philip ¿Mercadotecnia¿. 6a Edició (con Gary Armstrong). Prentice Hall
  • Bassat, Ll. (1999) ¿El libro rojo de la publicidad¿ Espasa Calpe
  • Lambin, Jean Jacques (1997) ¿Marketing Estratégico¿ , Madrid : McGraw-Hill.