ActivityDetail

TALLER: Analítica web amb Google Analytics 4. Inclou assessorament personalitzat!

Taller d'Estratègia Digital amb 20 hores de formació teòrica, distribuïdes en 5 sessions + 3 hores de tutories individuals i personalitzades. Els tallers d'Estratègia Digital són accions de formació amb tutories individuals i personalitzades que permetin a les participants definir, aplicar i mesurar l'estratègia digital de la seva empresa o projecte empresarial. L'estructura d'aquests tallers permet elaborar un producte final que es converteixi en un document estratègic i pla d'acció del desenvolupament del seu projecte

Sessió presencial

dimarts 14 de maig · 10:00h - 14:00h

Sessió presencial

dimarts 21 de maig · 10:00h - 14:00h

Sessió presencial

dimarts 28 de maig · 10:00h - 14:00h

Sessió presencial

dimarts 4 de juny · 10:00h - 14:00h

Sessió presencial

dimarts 11 de juny · 10:00h - 14:00h

Centre per a la iniciativa emprenedora Glòries, Carrer Llacuna, 156 - 162, (Sant Martí) BARCELONA

Idioma d'impartició: Català

Objectius específics | Temari

Aquest taller està dirigit a aquelles dones emprenedores o empresàries amb un web corporatiu que vulguin analitzar el seu posicionament i els resultats de la seva estratègia digital per tal de millorar-la.

OBJECTIUS

- Actualitzar els teus coneixements en analítica digital amb la nova versió de Google Analytics 4, que suposa un canvi en la manera de mesurar les dades del teu web.
- Apropar-se a l'analítica web amb aquesta nova eina i entendre com aplicar-la.
- Assentar els fonaments teòrics d'estratègies de màrqueting digital, aprofundint en el posicionament SEO.
- Aprendre a treure el màxim rendiment a Google Analytics 4 i altres eines per fer informes digitals.
- Aprendre a utilitzar eines per analitzar els resultats de l'estratègia de xarxes socials.


CONTINGUTS

Sessió 1: INTRODUCCIÓ A L'ANALÍTICA WEB. DEFINIM ESTRATÈGIES I OBJECTIUS DE NEGOCI
- Quines àrees trobem en un departament de màrqueting digital?
Per què l'analítica web?
- Què és un pla d'acció i per què és necessari definir uns objectius de negoci?
- Visualitza i defineix qui és el teu client.
- Mesurem. Què són els KPI?
- Diferències entre SEO i SEM.
- Principals tècniques SEO.
- Eines per a l'auditoria SEO (Woorank, Semrush, link explorer).


Sessió 2: GOOGLE ANALYTICS. INFORMES I MESURAMENT DE CAMPANYES
- Per què Google Analytics i com funciona?
- Creació d'un compte de Google Analytics i prova de funcionalitats bàsiques.
- Què és Matomo?
- Coneguem la interfície de Google Analytics 4:
- Google Analytics 4. Informes d'adquisició
- Google Analytics 4. Informes d'interacció
- Google Analytics 4. Informes de monetització
- Google Analytics 4. Informes demogràfics
- Google Analytics 4. Informes de tecnologia
-Què és un informe web i quins formats hi ha?


Sessió 3: PROCESSAMENT I RECOLLIDA DE DADES A NIVELL AVANÇAT
- Repassem els principals informes de Google Analytics.
- Google Analytics 4. Macroconversions, microconversions i embuts de conversió
- Google Analytics 4. Esdeveniments.
- Google Analytics 4. Segmentació.
- Google Analytics 4. Filtres.
- Google Analytics 4. Mesurament personalitzat de campanyes


Sessió 4: MÈTRIQUES EN XARXES SOCIALS
- Tipus d'indicadors en xarxes.
- Facebook Insights. Analitzem els resultats de Facebook.
- Twitter Analytics. Analitzem els resultats de Twitter.
- Youtube Analytics. Analitzem els resultats de Youtube.
- Gabstats i Metricool. Analitzem els resultats d'Instagram.
- Configurem un informe d'analítica a xarxes.


Sessió 5: INFORME DE SEGUIMENT. EXEMPLE PRÀCTIC
- Google Analytics. Un exemple pràctic.
- Preguntes de negoci i analítica digital.
- Altres eines (Google Data Studio).

IMPORTANT: Es recomana que, abans de començar el curs, les alumnes hagin instal·lat Google Analytics. Si durant el procés d'instal·lació sorgeix algun problema, durant la primera tutoria us ajudarem a resoldre'l.

Altres dates disponibles per aquesta activitat

Informació no disponible

Informació general

Col·lectiu prioritari

Els tallers d'Estratègia Digital estan adreçats a dones que, preferentment, tinguin un negoci o projecte empresarial engegat, i en el cas concret d'aquest taller, que ja tinguin una pàgina web publicada a internet i necessitin saber com mesurar el tràfic web o l'impacte de les seves campanyes publicitàries.


Disponibilitat

Es requereix disponibilitat per assistir a totes les sessions de formació. La persona que acumuli més d'una falta d'assistència no podrà accedir a les tutories. En cas d'haver començat a fer tutories, no podria continuar-les.


Format

En cada edició s'informarà si la formació s'oferirà en format presencial o es farà en format virtual (es veurà junt amb les dates de cada edició).

Quan l'edició s'oferís en format presencial, només ho serien les sessions de formació; les tutories serien virtuals.
Quan la formació es faci de manera presencial, no hi haurà manera de seguir-la de forma virtual.

A les sessions presencials no es permetrà l'entrada a l'aula passats 15 minuts des de l'inici de la sessió.

Quan la formació es faci de manera virtual, no es podrà accedir a les gravacions d'aquestes sessions a posteriori, perquè no gravem les sessions.


INSTRUCCIONS PER A LA PREINSCRIPCIÓ

1. Preinscripció a l'edició a través d'aquesta mateixa pàgina: prémer el botó "Inscriure'm" que veieu més a dalt, i seguir les instruccions.

IMPORTANT: si durant aquest procés de preinscripció, et sortís el missatge "per inscriure't a aquesta activitat has de tenir un projecte associat al teu perfil", abans de poder continuar hauràs de contactar amb lidera@barcelonactiva.cat, facilitant el teu nom i número de documentació, nom del teu projecte professional o negoci amb una breu descripció de l'activitat i sector al qual pertany. Un cop fetes les gestions internes, rebràs un correu perquè puguis continuar amb la preinscripció.

2. En el moment de la preinscripció, és imprescindible adjuntar el Formulari d'inscripció degudament emplenat, el qual trobareu en la part inferior d'aquesta pàgina. No s'acceptaran sol·licituds que no hagin annexat el formulari correcte, o en els casos en que aquest formulari no s'hagi emplenat correctament.
Atenció: si no s'obrís el formulari de preinscripció de la part inferior d'aquesta pàgina, podràs descarregar-lo fent clic aquí.

3. Per preinscriure-s'hi a l'edició es disposarà fins a tres dies abans de que comenci l'edició, sempre que hi hagi places disponibles.

D'entre totes les sol·licituds rebudes, seleccionarem a les 20 participants del curs.

Uns dies abans de l'inici del curs, us comunicarem per correu electrònic si heu estat seleccionades per participar-hi.

Informació addicional per a les edicions virtuals

Si l'edició o alguna de les seves sessions es fes en format virtual, també rebríeu les instruccions pertinents per connectar a l'aula virtual per seguir la formació.

Per a qualsevol dubte o pregunta, ens podeu escriure a lidera@barcelonactiva.cat

Documentació de l'activitat

Tipus de sessió: Multisessió

Durada: 20:00 hores

Preu: Aquesta activitat és gratuïta

Programa: LIDERA TALLERS DIGITALS

Formació impartida per

Puntuació mitjana

Informació no disponible

-