ActivityDetail

Pla de màrqueting digital per a projectes digitals (Curs Online)

Donar a conèixer el marc en el qual un projecte digital haurà de treballar per a donar a conèixer el seu producte o servei. Entendre dos conceptes claus: -Costumer centric: és a dir posar a la clientela al centre - Funnel, o el conegut embut que tot projecte digital ha de conèixer i optimitzar.

Online

divendres 1 de març · 00:00h - diumenge 31 de març · 23:59h

Idioma d'impartició: Català

Objectius específics | Temari

Estàs començant un projecte digital, però no saps com afrontar el teu pla de màrqueting? No et preocupis! En aquest curs, obtindràs totes les respostes a les preguntes que et passen pel cap.
El curs es divideix en tres mòduls, que tracten l¿anàlisi de dades en el màrqueting digital, les estratègies digitals i la mesura dels resultats. A més, acabarem amb un mòdul exclusivament pràctic, on podràs reafirmar tot el que aprendràs a base d¿exercicis pràctics.

En aquest moment tot projecte digital es basa en dos aspectes claus:


- conèixer la teva clientela: i no parlem només de dades sociodemogràfiques. Parlem que un bon projecte sap quin son els problemes que pateixen, quin és el procés de compra  per a la categoria (costumer journey), quin són els touchpoints que podem utilitzar per contactar-los, així com tenir el buyer persona ben definit per a poder establir una base inicial per a desenvolupar la seva estrategia de continguts.

- Optimitzar el funnel: el funnel o l'embut, és el procés que tot projecte digital ha de conèixer, i consisteix en impactar a gent per a que vingui a la nostra web, i vagi fent diferents passes des de una simple visita a deixar-nos leads (ja siguin qualificats o no), obrir-se un compte , omplir el  "carrito" de la compra, i finalment pagar. (i a poder ser que torni a comprar quan ho necessiti)

Per aquest motiu en aquest seminari us donarem un tastet de les dues coses. Com començar a treballar per a conèixer el vostre target. I després amb aquesta informació com identificar les diferents eines i canals digitals que en porten a otpimitzar el vostre funnel. (per tant parlarem de SEO, SEM, xarxes socials, CRM,...)

Nosaltres estem a punt, i tu?


Altres dates disponibles per aquesta activitat

Informació no disponible

Informació general

>> Aquesta activitat online té edició oberta entre l'u i el darrer dia de cada mes. És possible inscriure's encara que ja s'hagi iniciat. Pots accedir als materials de l'activitat mentre l'edició estigui activa.
>> Per inscriure's a qualsevol activitat online cal tenir un usuari web creat. Pots crear-te'l aquí.
>> Per obtenir el certificat de realització cal haver completat tots els mòduls de l'activitat abans que acabi l'edició en què s'ha fet la inscripció.
>> Per veure els vídeos subtitulats en castellà, clica sobre el botó CC que trobaràs a la barra de reproducció del vídeo i selecciona idioma. Al final del curs hi ha un document amb els continguts textuals en castellà.

Tipus de sessió: Monosessió

Durada:

Preu: Aquesta activitat és gratuïta

Programa: MÀRQUETING I VENDES (NW)