Saps com i per què fer un estudi de mercat?
Saps com i per què fer un estudi de mercat?
Introdueix-te en el món dels diferents estudis de mercat, donant-nos els coneixements bàsics per fer aquesta investigació tan necessària per a la teva empresa.
Activitat gratuïta
PErsones emprenedores
IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
Aquesta activitat és imprescindible per qualsevol emprenedor que vol muntar-se la seva petita empresa i necessita conèixer amb profunditat al seu mercat. No es poden córrer riscos, hem de minimitzar-los, per tant hem de saber què vol el potencial client, què fa la competència i per això, aquesta activitat ens introdueix en el món dels diferents estudis de mercat, donant-nos els coneixements bàsics per fer aquesta investigació tan necessària.
OBJECTIU GENERAL:
. Aprèn a analitzar el mercat per tal d'extreure conclusions que t'ajudin a desenvolupar adequadament el teu projecte de negoci.
OBJECTIUS ESPECÍFICS:
- Saber quan fer un estudi de mercat
- Conèixer els diferents tipus d'estudi de mercat i quins necessitem
- Saber i aplicar les etapes del procés d'investigació
- Aprendre a fer un qüestionari
- Conèixer quines fonts d'informació existeixen
TEMARI:
1. Quan hem de fer un estudi de mercat.
2. Quins tipus destudi de mercat hi ha?
3. Quins estudis són més apropiats per la nostra investigació?
3. Comencem el procés d'investigació. Etapes
4. Com fer un qüestionari?
5. On puc trobar més informació?
Activitat impartida per Sergi Manaut i Carlos Pérez
En cas que no puguis assistir a l'activitat, és necessari que et donis de baixa amb 12 hores d'antel·lació entrant a lapartat ACTIVITATS del teu Espai Personal, al qual pots accedir fent clic aquí. Daquesta manera una altra persona podria aprofitar la teva plaça.
Aquestes activitats es realitzen en català, excepte en casos particulars i a no ser que la majoria de les persones assistents sol·licitin que es facin en castellà.
Categoria: Màrqueting i vendes (NW)
Documentació de l'activitat