ActivityDetail

AULA VIRTUAL - L'estudi de mercat i les tècniques comercials i de venda des d'una vessant ètica

Tens dificultats per comunicar les teves idees o per vendre els teus serveis o productes? Aprèn a elaborar un estudi de mercat i coneix les tècniques de comercialització ètica per definir el posicionament del teu projecte emprenedor. Rebràs els coneixements per analitzar el mercat i el sector d'activitat així com la clientela i la competència. A través d'aquesta activitat els projectes participants seran capaços de definir una estratègia de comercialització ètica, identificant el seu posicionament i la seva clientela.

Aula virtual

dimarts 18 de juny · 15:00h - 17:00h

Aula virtual

dimecres 19 de juny · 15:00h - 17:00h

Idioma d'impartició: Català

Objectius específics | Temari

IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.

Objectius generals de l'activitat:
1.Dotar de coneixements teòrics i pràctics sobre els estudis de mercat a les persones emprenedores d'iniciatives de l'Economia Social i Solidària.
2.Capacitar a les persones participants per poder entendre el mercat on començaran a treballar i dissenyar una estratègia de comercialització ètica a partir d'eines i tècniques de referència.
3.Compartir experiències, coneixements i casos pràctics entre les persones participants per poder millorar l'orientació del seu estudi de mercat i tècniques comercials amb una vessant ètica en l'ecosistema de l'ESS .

Objectius específics de l'activitat: 
1.Saber què és un estudi de mercat i identificar quines tendències cal analitzar per tal de posicionar un projecte emprenedor d'ESS en un determinat sector d'activitat.
2.Aprendre mètodes per analitzar el mercat, el sector d'activitat, la clientela, la competència i definir el posicionament del projecte emprenedor o iniciativa social en aquest mercat.
3.Conèixer eines i tècniques comercials des d'una vessant ètica per conèixer els obstacles alhora de vendre un producte o servei i les possibles objeccions de la clientela, així com identificar les seves necessitats.
4.Compartir casos pràctics i experiències viscudes entre les persones assistents per poder millorar el posicionament i el valor de les iniciatives socials.

Temari
- Mercats, clientela, competència i posicionament
- Com analitzar el mercat i el sector d'activitat?
- Qui és i com és la nostra clientela?
- Quina és i com és la nostra competència?
- Com ens posicionem des d'una vessant ètica i quin valor aportem?
- Tècniques de venda i comercials ètiques: principis, exemples i bones pràctiques

Aquesta activitat forma part de l'itinerari: Capacitació en màrqueting, comercial i vendes.

A més, us recomanem les següents formacions per consolidar altres aspectes més concrets:

Altres dates disponibles per aquesta activitat

Informació no disponible

Informació general

L'activitat es realitzarà en l'idioma indicat per a cada sessió.
Recordeu que podeu gestionar la vostra inscripció (donar-se de baixa, obtenir un certificat de participació,....) des de l'apartat d' Activitats de l'Espai personal.
Per a més informació o si tens alguna necessitat especial i requereixes de suport per seguir l'activitat escriu-nos a innovaciosocioeconomica@barcelonactiva.cat

En cas que no puguis assistir a l'activitat, és necessari que et donis de baixa amb 12 hores d'antelació entrant a l'apartat ACTIVITATS del teu Espai Personal, al qual pots accedir fent clic aquí . D'aquesta manera una altra persona podria aprofitar la teva plaça.
Barcelona Activa ofereix tallers i activitats formatives en Economia Social i Solidària adreçats a persones i col·lectius que volen emprendre noves iniciatives socioeconòmiques. Consulta l'oferta de cursos i tallers actuals aquí! 

En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a assistides a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 15 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard, es comptabilitzaran com a no assistides i no se'ls generarà el certificat correspo
nent

Tipus de sessió: Multisessió

Durada: 04:00 hores

Preu: Aquesta activitat és gratuïta

Programa: MÀRQUETING I VENDES (NW)

Formació impartida per

Puntuació mitjana

Informació no disponible

-