ActivityDetail

Construint la marca perfecta: des de l'elecció del nom fins al desenvolupament

En aquest taller, basat en la metodologia pedagògica del estudio de casos aplicats a taller en aula, aprendrem a nostre marca i aprendrem com treballar la personalitat de marca mitjançant las característiques de la personalitat i els valors que ens representen i com transmetre'ls mitjançant la comunicació per tal d'assolir la identificació del nostre públic objectiu amb la nostre marca.

Sessió presencial

divendres 26 d’abril · 15:30h - 18:30h

Centre per a la iniciativa emprenedora Glòries, Carrer Llacuna, 156 - 162, (Sant Martí) BARCELONA

Idioma d'impartició: Castellà

Objectius específics | Temari


Objectius generals de l'activitat:
- Conèixer el naming i diverses tècniques per crear i avaluar el nom de marca de una empresa o
projecte.
- Dotar d'eines a les emprenedores i empreses per introduir el branding com a part fonamental del
màrqueting estratègic dels seus projectes.
- Contribuir a la gestió i enfortiment de les empreses per garantir la seva viabilitat i resiliència front
a un mercat en constant canvi.
- Millorar la capacitat comunicativa de les persones emprenedores, empreses i entitats.
Objectius específics de l'activitat:
- Conèixer la utilitat de dedicar temps a trobar el millor nom de marca.
- Conèixer casos d'èxit i de fracàs a nivell internacional en la elecció de nom per entendre quins
aspectes hauríem de tenir en compte per escollir el nom de marca.
- Identificar les eines per fer una estratègia de branding d'acord al context actual.
- Conèixer la el concepte d'humanització de les marques des de el màrqueting 4.0 i com funciona.
- Aprendre els conceptes bàsics per planificar la comunicació amb coherència amb la personalitat
de marca que haguem escollit.

Temari complet 
1- Presentació de les iniciatives i identificació de les expectatives del taller.
2- Qué es el naming? En què consisteix el procés de crear i escollir un nom amb probabilitats d'èxit.
3- Aprendre què es el branding i com planificar la construcció duna marca.
4- Punt de partida del branding en el context actual del màrqueting 4.0.
5- La Importància de dotar a la marca de personalitat. Humanització de les marques com a eina per
aconseguir brand awareness o reconeixement.
6- Els valors i els trets de personalitat aplicats a la comunicació corporativa. .
7- Casos d'èxit i casos de rebranding.
8- Identificació de mesures de millora en las accions de naming i branding de les iniciatives presents.

Altres dates disponibles per aquesta activitat

Edició 1

Aula virtual

dijous 23 de maig · 10:00h -  13:00h

(Sant Martí)

Idioma d'impartició: Català


Informació general

Si no formes part de la comunitat Netactiva, cal que t'enregistris a una sessió informativa fent clic aquí.
En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a "assistides" a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard, es comptabilitzaran com a "no assistides" i no se'ls generarà el certificat corresponent.

Tipus de sessió: Monosessió

Durada: 03:00 hores

Preu: Aquesta activitat és gratuïta

Programa: MÀRQUETING I VENDES (NW)

Valoració del curs

Mitjana
8.6

Formació impartida per

Puntuació mitjana
8.6