ActivityDetail

TALLER: Comunica (i ven) a través d'Instagram. Inclou assessorament personalitzat!

Taller d'Estratègia Digital amb 20 hores de formació teòrica, distribuïdes en 5 sessions + 3 hores de tutories individuals i personalitzades. Els tallers d'Estratègia Digital són accions de formació amb tutories individuals i personalitzades que permetin a les participants definir, aplicar i mesurar l'estratègia digital de la seva empresa o projecte empresarial. L'estructura d'aquests tallers permet elaborar un producte final que es converteixi en un document estratègic i pla d'acció del desenvolupament del seu projecte

Sessió presencial

dimecres 3 d’abril · 10:00h - 14:00h

Sessió presencial

dimecres 10 d’abril · 10:00h - 14:00h

Sessió presencial

dimecres 17 d’abril · 10:00h - 14:00h

Sessió presencial

dimecres 24 d’abril · 10:00h - 14:00h

Sessió presencial

dimecres 8 de maig · 10:00h - 14:00h

Centre per a la iniciativa emprenedora Glòries, Carrer Llacuna, 156 - 162, (Sant Martí) BARCELONA

Idioma d'impartició: Català

Objectius específics | Temari

Aquest taller va destinat a aquelles emprenedores, empresàries, professionals i directives que estan usant actualment Instagram com a eina per donar a conèixer el seu projecte empresarial. Els permetrà aprendre com funciona aquesta xarxa social, quin tipus de continguts poden publicar i quines eines complementàries són útils per treure'n el màxim rendiment. També descobriran els requisits per tenir una shop a Instagram i com dissenyar una estratègia digital per treure'n profit. Al llarg de les sessions es treballaran amb exercicis pràctics els tipus de publicacions existents, s'ensenyarà com fer anuncis i com analitzar el rendiment i impacte de la comunicació a Instagram.


OBJECTIUS

- Entendre què és Instagram i per què serveix
- Descobrir i practicar tota la tipologia de continguts que es poden crear en aquesta plataforma
-  Aprendre a crear una shop i a vendre a través d'Instagram
-  Analitzar el rendiment que ens reporta aquest canal

CONTINGUTS

Sessió 1: INTRODUCCIÓ A INSTAGRAM
Origen, evolució i actualitat d'Instagram.
Què és el màrqueting digital i el màrqueting de continguts.
Com transmetem la nostra marca a través d'Instagram.
Hashtags, còpies, geolocalització i altres conceptes clau per gestionar un perfil a Instagram.
Anàlisi dels perfils de les alumnes i propostes de millora.
Exercici pràctic de benchmarking i optimització del nostre perfil.

Sessió 2: LES PUBLICACIONS A INSTAGRAM 1
Tota la tipologia de publicacions que es poden fer a Instagram.
Quins són els requisits tècnics de cada publicació.
Les fotos i els àlbums.
Les stories.
Exercici pràctic de publicació de contingut.

Sessió 3: LES PUBLICACIONS A INSTAGRAM 2
Què és el vídeomàrqueting.
Com fer Reels que tinguin èxit.
Instagram Live: com organitzar-ne i per què.
Utilitat de les Guies a Instagram.
Exercici pràctic de publicació d'un Reel i una Guia.

Sessió 4: ELS ANUNCIS I LA SHOP
Com crear una shop i actualitzar-la.
Per què cal fer anuncis a Instagram.
Diferència entre els post promocionats i les campanyes.
Disseny d'audiències de públics.
Exercici pràctic de shop, anuncis i audiències.

Sessió 5. ANÀLISI DE RESULTATS I CAIXA D'EINES
Què són els KPIs, quins escollir i on trobar-los.
Caixa d'eines: aplicacions i accessoris complementaris per treure el màxim rendiment a Instagram.
Exercici pràctic d'informe de mètriques.
Cas d'èxit: coneguem l'experiència d'una emprenedora.


IMPORTANT: En el moment de començar el taller, es demana a les alumnes tenir creat ja un perfil a Instagram.
Es recomana que portin el mòbil (o tauleta en cas de disposar d'una) a les sessions de formació per treballar-hi.

Altres dates disponibles per aquesta activitat

Informació no disponible

Informació general


Col·lectiu prioritari
Els tallers d'Estratègia Digital estan adreçats a dones que, preferentment, tinguin un negoci o projecte empresarial engegat, i en el cas concret d'aquest taller, que ja estiguin utilitzant Instagram per donar-lo a conèixer, però que necessitin més coneixements, recursos i consells per ser més eficients i creatives.
.

Disponibilitat

Es requereix disponibilitat per assistir a totes les sessions de formació. La persona que acumuli més d'una falta d'assistència no podrà accedir a les tutories. En cas d'haver començat a fer tutories, no podria continuar-les.

Format

En cada edició s'informarà si la formació s'oferirà en format presencial o es farà en format virtual (es veurà junt amb les dates de cada edició).

Quan l'edició s'oferís en format presencial, només ho serien les sessions de formació; les tutories serien virtuals.
Quan la formació es faci de manera presencial, no hi haurà manera de seguir-la de forma virtual.
A les sessions presencials no es permetrà l'entrada a l'aula passats 15 minuts des de l'inici de la sessió.

Quan la formació es faci de manera virtual, no es podrà accedir a les gravacions d'aquestes sessions a posteriori, perquè no gravem les sessions.

INSTRUCCIONS PER A LA PREINSCRIPCIÓ

1. Preinscripció a l'edició a través d'aquesta mateixa pàgina: prémer el botó "Inscriure'm" que veieu més a dalt, i seguir les instruccions.

IMPORTANT: si durant aquest procés de preinscripció, et sortís el missatge "per inscriure't a aquesta activitat has de tenir un projecte associat al teu perfil", abans de poder continuar hauràs de contactar amb lidera@barcelonactiva.cat, facilitant el teu nom i número de documentació, nom del teu projecte professional o negoci amb una breu descripció de l'activitat i sector al qual pertany. Un cop fetes les gestions internes, rebràs un correu perquè puguis continuar amb la preinscripció.


2. En el moment de la preinscripció, és imprescindible adjuntar el Formulari d'inscripció degudament emplenat, el qual trobareu en la part inferior d'aquesta pàgina. No s'acceptaran sol·licituds que no hagin annexat el formulari correcte, o en els casos en que aquest formulari no s'hagi emplenat correctament.

Atenció: si no s'obrís el formulari de preinscripció de la part inferior d'aquesta pàgina, podràs descarregar-lo fent clic aquí.
3. Per preinscriure-s'hi a l'edició es disposarà fins a tres dies abans de que comenci l'edició, sempre que hi hagi places disponibles.

D'entre totes les sol·licituds rebudes, seleccionarem a les 20 participants del curs.

Uns dies abans de l'inici del curs, us comunicarem per correu electrònic si heu estat seleccionades per participar-hi.

Informació addicional per a les edicions virtuals

Si l'edició o alguna de les seves sessions es fes en format virtual, també rebríeu les instruccions pertinents per connectar a l'aula virtual per seguir la formació.

Per a qualsevol dubte o pregunta, ens podeu escriure a lidera@barcelonactiva.cat 

Documentació de l'activitat

Tipus de sessió: Multisessió

Durada: 20:00 hores

Preu: Aquesta activitat és gratuïta

Programa: LIDERA TALLERS DIGITALS

Formació impartida per

Puntuació mitjana

Informació no disponible

-