ActivityDetail

Pricing: de la demanda a la psicologia de l'estratègia de preus

- Conèixer la utilitat d'adoptar una política de preus que tingui en compte tant l'estructura de costos com la competència, la percepció dels clients potencials i d'altres grups d'interès. - Dotar nocions bàsiques al respecte de la percepció de la qualitat i les expectatives de la demanda. - Ajudar a les persones emprenedores i empreses per introduir el preu com a part de la seva estratègia de màrqueting. - Evolució del preu i el context actual.

Sessió presencial

dijous 7 de març · 09:30h - 12:30h

Centre per a la iniciativa emprenedora Glòries, Carrer Llacuna, 156 - 162, (Sant Martí) BARCELONA

Idioma d'impartició: Castellà

Objectius específics | Temari

En aquest taller, basat en la metodologia de taller en aula, aprendrem què es el pricing i com podem establir el preu del nostre producte/servei de forma tal d'optimitzar el marge i la relació preu-qualitat percebuda.  Les participants aconseguiran conèixer les diferents polítiques de preus que es poden adoptar segons la estratègia de màrqueting dels seus projectes.

Temari complet 
1- Presentació de les iniciatives i identificació de les expectatives del taller.
2- El preu i les polítiques de fixació.
3- Estructura de costos i marge.
4- El preu parla de nosaltres i reforça o danya la imatge de marca. Dimensions subjectives del preu.
5- Activitat d'autodiagnosi de cada iniciativa i projecte.
6- Anàlisi de casos..
7- Posada en comú i conclusions.

Altres dates disponibles per aquesta activitat

Edició 1

Sessió presencial

dimecres 10 d’abril · 14:30h -  17:30h

Centre per a la iniciativa emprenedora Glòries, Carrer Llacuna, 156 - 162, (Sant Martí) BARCELONA

Idioma d'impartició: Castellà


Informació general

Si no formes part de la comunitat Netactiva, cal que t'enregistris a una sessió informativa fent clic aquí.
En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a "assistides" a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard, es comptabilitzaran com a "no assistides" i no se'ls generarà el certificat corresponent.

Tipus de sessió: Monosessió

Durada: 03:00 hores

Preu: Aquesta activitat és gratuïta

Programa: MÀRQUETING I VENDES (NW)

Valoració del curs

Mitjana
8.56

Formació impartida per

Puntuació mitjana
8.67