ActivityDetail

Totes les eines que necessito per obrir la meva botiga web o botiga online

Monosessió de 3 hores de durada Que l'emprenedor conegui les eines principals de gestió personalitzada de clients i que pugui crear converses i processos automatitzats, que responguin a la necessitat de cadascun o bé a l'oportunitat existent.

Aula virtual

dijous 6 d’octubre · 15:30h - 18:30h

Idioma d'impartició: Català

Objectius específics | Temari

IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.

Que l'emprenedor tingui una visió completa de les eines que necessita per a obrir la botiga o
pàgina web i que pugui crear converses i processos automatitzats, per a fer un seguiment pas a
pas de la fase de compra en la qual es troben els clients i millorar les probabilitats de completar
la venda, o per a gestionar les necessitats de servei, dubtes i reclamacions.

Objectius generals de l'activitat:
-Que l'emprenedor conegui les eines principals de gestió personalitzada de clients i que pugui
crear converses i processos automatitzats, per a fer un seguiment pas a pas de la fase de
compra en la qual es troben els clients i millorar les probabilitats de completar la venda, o per a
gestionar les necessitats i incidències de servei, dubtes i reclamacions.



Objectius específics de l'activitat:

-Aprendre a crear seqüències de comunicació amb els clients potencials que han visitat la botiga
o la web, mitjançant l'activació dels anuncis de retargeting.
-Aprendre a crear seqüències de comunicació amb els clients potencials que han proporcionat
el seu email de contacte, mitjançant newsletters, a partir de les preferències o interessos que
han manifestat.
-Aprendre a crear seqüències automatitzades de comunicacions, a partir d'una acció realitzada
per un client potencial o per un client (petició d'informació, compra o alta de subscripció, baixa
de subscripció, queixa, etc.).
-Aprendre a gestionar els clients potencials B2B mitjançant la gestió del pipeline de venda.
-Aprendre a gestionar clients B2B mitjançant un gestor de projectes online



Temari complert:
-Bases per a la gestió intel·ligent de clients amb eines digitals
-Loops més freqüents en la gestió de clients, avantatges de l'automatització, i com es
duu a terme:
Visitants web o botiga web
Subscriptors
Compradors
- Seqüències de comunicacions activades per accions del client:
en què consisteixen,
per a què serveixen, i
com activar-les.
- Disseny de converses automàtiques amb clients potencials.
- Negocis B2B
Utilització d'un CRM per a millorar el seguiment i l'activació d'oportunitats de
venda.
Gestor de projectes per a gestionar projectes dels clients amb transparència i
eficàcia.

Altres dates disponibles per aquesta activitat

Edició 1

Aula virtual

dilluns 7 de novembre · 15:30h -  18:30h

Idioma d'impartició: Català


Edició 2

Aula virtual

divendres 2 de desembre · 09:30h -  12:30h

Idioma d'impartició: Català


Informació general

Si no formes part de la comunitat Netactiva, cal que t'enregistris a una sessió informativa, fent clic aquí.
En cas que no puguis assistir a l'activitat, és necessari que et donis de baixa amb 12 hores d'antelació entrant a l¿apartat ACTIVITATS del teu Espai Personal, al qual pots accedir fent clic aquí. D¿aquesta manera una altra persona podria aprofitar la teva plaça.
Aquestes activitats es realitzen en català, excepte en casos particulars i a no ser que la majoria de les persones assistents sol·licitin que es facin en castellà.

Tipus de sessió: Monosessió

Durada: 03:00 hores

Preu: Aquesta activitat és gratuïta

Programa: MÀRQUETING I VENDES (NW)

Valoració del curs

Mitjana
9.33

Formació impartida per

Puntuació mitjana
9.56