Detall activitat
Claus per fer una bona gestió de Compres i Proveïdors - Aula Virtual
Una bona gestió de Compres és fonamental per al benefici de l'empresa , repercuteix directament amb el preu de les vendes i, per tant, a la rendibilitat del producte. Tenir uns bons proveïdores es assegurar-se un bon producte o servei.
Aula virtual
dilluns 13 de juny · 09:30h - 12:30h
Idioma d'impartició: Català
IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
Objectius generals de l'activitat:
Formació sobre la funció de compres, com guanyar diners comprant i saber negociar.
Objectius específics de l'activitat:
Conèixer:
-Que tenim que comprar ?
-Gestió dels proveïdors i ofertes
-Tècniques de negociació enfocades a les compres
Temari complert:
-Que hem de comprar
-Definir estratègia de aprovisionament
-Com crea un planter de proveïdors.
-Ofertes preparació, petició, anàlisis
-Negociació: Fases, Perfil del negociador: estils, tàctiques i conductes
Informació no disponible
En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a "assistides" a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard, es comptabilitzaran com a "no assistides" i no se'ls generarà el certificat corresponent.
Tipus de sessió: Monosessió
Durada: 03:00 hores
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Programa: GESTIÓ EMPRESARIAL I FINANÇAMENT (NW)
Formació impartida per
Informació no disponible